Auteur |
Bericht |
bobracing
|
Geplaatst: di aug 04, 2015 2:29 pm |
|
|
Beste Leden,
Ik weet niet wat jullie ervaring is met deze webshop/handel maar ik heb er slechte ervaring mee de laatste tijd. ben al vanaf april bezig met bestellen van onderdelen en het gaat gewoon niet snel, en dan krijg je wat geleverd mist er een hoop! neem je contact met ze op, dan krijg je 0 reactie terug... ook al probeer je het een paar keer! Ik wacht nu al weer 3 weken op een stom lager wat ik 2x besteld had en slechts 1 gekregen had.....
Niet echt bepaald klantvriendelijk..........
Hopelijk heeft iemand anders nog wat juiste contact info.... of men kijkt zelf mee hier op het forum en stuur me even een berichtje of wat dan ook... Vind 3,5 maand wel te lang voor 1 simpele bestelling nietwaar!!!
|
|
Omhoog |
|
 |
Wilfred
|
Geplaatst: di aug 04, 2015 2:39 pm |
|
Geregistreerd: ma sep 25, 2006 1:08 pm Berichten: 3540 Woonplaats: Lopik
|
Dat is inderdaad niet gebruikelijk. Ik heb geen slechte ervaringen bij deze leverancier, dus ik kan niet onderbouwen wat je schrijft. Misschien heeft iemand hier op het forum nog een recent telefoonnummer/mail-adres - ik heb recent geen bestellingen gedaan namelijk.
Succes ermee.
_________________ CRG DARK RIDER DD2 EVO15 32 (2016, opgebouwd met veel nieuwe 2018 onderdelen) + ROTAX MAX DD2 EVO (dec. 2018) ----------------------------------------------------------
|
|
Omhoog |
|
 |
spacedeee
|
Geplaatst: di aug 04, 2015 3:31 pm |
|
|
Hallo Bob begrijp ik nou goed dat je ergens een tweede bestelling hebt gedaan na een slechte ervaring of waren eerder geen problemen.. Bij de shop heb ik nooit iets gekocht weet alleen dat het op circuit pottendijk gevestigd is..maar de keren dat ik er was niet geopend misschien kunnen ze wel een telefoonnummer regelen voor je. Tuurlijk is 3,5 maand belachelijk lang en al helemaal zonder enig bericht, mag hopen dat je hierdoor wel kunt rijden.
_________________ Sodi Kart - Rotax DD2
|
|
Omhoog |
|
 |
tonnymontana
|
Geplaatst: di aug 04, 2015 3:45 pm |
|
Geregistreerd: ma jun 04, 2012 10:26 am Berichten: 1160 Woonplaats: Son en Breugel
|
Zelf geen slechte ervaringen mee gelukkig, maar hoor toch best veel soort gelijken verhalen van mensen op de baan. Ook 2x meegemaakt dat mensen met een 100cctje bij de baan aankomen ( Veldhoven + Berghem), en dat de kart totaal niet veilig was om over het circuit te scheuren. Denk hierbij aan slechte remmen, slechte rem/gaskabel enzovoorts. En helaas wel de mededeling kregen bij kart-Parts dat ze overal mochten rijden met een 100cc.
Bas zit zelf ook op het kartforum, misschien dat ie de bestelling nu wel in orde kan maken?
_________________ DR J97 2013 + Rotax max 2013 Birel S5 2013 + Tm K9C special Exprit 2012 + Rotax Max 2010
|
|
Omhoog |
|
 |
Backlash
|
Geplaatst: di aug 04, 2015 6:31 pm |
|
Geregistreerd: ma nov 01, 2010 9:37 pm Berichten: 2460 Woonplaats: Vlissingen
|
Hallo bobracing,
Het is inderdaad vervelend dat je zo lang moet wachten. Heb je telefonisch contact met kart-parts gehad of het contact formmulier ingevuld?
_________________ *[ Knetterskelter] -|- [ Facebook] -|- [ Youtube]*
|
|
Omhoog |
|
 |
Ron88
|
Geplaatst: wo aug 05, 2015 12:09 pm |
|
Geregistreerd: ma jan 24, 2005 7:03 pm Berichten: 1303 Woonplaats: Nuland
|
Bas zit zelf toch ook op het forum? Misschien kan die de zaak in een PB afdoen ofzo..
_________________ Koos Kartloos
|
|
Omhoog |
|
 |
bobracing
|
Geplaatst: do aug 06, 2015 9:03 am |
|
|
Korte update. Via via uiteindelijk via het forum heeft men contact met mij opgenomen en wordt het een en andere opgelost Het lag aan een paar factoren en dat zou eigenlijk niet moeten zijn zeiden ze, maar ze gaan het oplossen en ben zojuist netjes gebeld en zij hadden het uitgelegd en gaan het in orde maken. Dus hopelijk snel weer de blokjes in orde met de bestelde onderdelen zodat we in de toekomst ook weer bestellingen bij ze kunnen plaatsen die dan wel netjes en optijd geleverd worden.
|
|
Omhoog |
|
 |
Wilfred
|
Geplaatst: do aug 06, 2015 9:07 am |
|
Geregistreerd: ma sep 25, 2006 1:08 pm Berichten: 3540 Woonplaats: Lopik
|
Goed opgelost zo te horen ! 
_________________ CRG DARK RIDER DD2 EVO15 32 (2016, opgebouwd met veel nieuwe 2018 onderdelen) + ROTAX MAX DD2 EVO (dec. 2018) ----------------------------------------------------------
|
|
Omhoog |
|
 |
spacedeee
|
Geplaatst: do aug 06, 2015 11:22 am |
|
|
Goed zo hoort het. Zeker van de sponsor van het forum..
_________________ Sodi Kart - Rotax DD2
|
|
Omhoog |
|
 |
bobracing
|
Geplaatst: di aug 25, 2015 10:16 pm |
|
|
Ja netjes opgelost! Uiteindelijk het onderdeel plus wat extra gekregen voor de foutjes die gemaakt zijn, kortom netjes!
|
|
Omhoog |
|
 |
tonnymontana
|
Geplaatst: wo aug 26, 2015 9:57 am |
|
Geregistreerd: ma jun 04, 2012 10:26 am Berichten: 1160 Woonplaats: Son en Breugel
|
Fijn dat het opgelost is Bob, enkel vind ik het wel apart dat je het nu foutjes noemt, want zo interpreteer ik het niet, uitgaande van je eerste post. - 3 weken wachten - 0 reacties/feedback - bestelling niet compleet Zijn in mijn ogen geen foutjes Maar goed, nogmaals fijn dat het probleem opgelost is, en dat je wat extra's hebt gekregen. En nu verder met je kart opbouwen?
_________________ DR J97 2013 + Rotax max 2013 Birel S5 2013 + Tm K9C special Exprit 2012 + Rotax Max 2010
|
|
Omhoog |
|
 |
bobracing
|
Geplaatst: vr aug 28, 2015 10:35 pm |
|
|
De foutjes waren: Onderdelen zouden zij voor mij bestellen aanleveren, niks gehoord in 2 weken toen zelf nogmaals besteld, toen akkoord gekregen en betaald Toen paar weken weer wachten op delen die op voorraad zouden zijn. Toen eindelijk binnen en niet compleet. Toen weer mailen, 0 contact tot 3x aan toe. Toen via Forum geprobeerd en toen kreeg ik contact, hierna kon het gelukkig snel geregeld wordt en kreeg ik alsnog de ontbrekende delen die wel geleverd waren volgens de bon en factuur maar niet in het pakket zat, al met al ben je dan 1,5 maand ruim verder voor een paar simpele delen. Het had zo niet hoeven te lopen maar het is nu netjes opgelost.
|
|
Omhoog |
|
 |
Backlash
|
Geplaatst: za aug 29, 2015 1:33 pm |
|
Geregistreerd: ma nov 01, 2010 9:37 pm Berichten: 2460 Woonplaats: Vlissingen
|
Overal gaat wel eens wat fout!.
Zolang dit niet de normale gang van zaken is, en het netjes word opgelost dan zie ik verder geen probleem. Ook ik maak fouten... ja echt waar!
_________________ *[ Knetterskelter] -|- [ Facebook] -|- [ Youtube]*
|
|
Omhoog |
|
 |