Ga naar pagina Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 112 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: zo mei 12, 2013 10:25 pm 

Ik reageerde zo omdat er soms wel erg makkelijk een oordeel geveld wordt zonder de feiten goed te kennen
en zeker in dit geval als je als baan geen zeggenschap hebt als deze verhuurd wordt aan een organisatie als de KVSaterland
Het betreffende incident werd namelijk een week later door de baaneigenaar tijdens de recreatiewedstrijden aangehaald als voorbeeld hoe hij het niet wil zien en dat de mensen direct van de baan verwijderd worden bij wangedrag. en dat is een statment waar ik respect voor heb en wat ook respect afdwingt.
Ps het is niets persoonlijks tegen Raptile hoor en van een kort lontje is geen sprake(als je tenminste op mij doelt?) , wilde het alleen ff recht zetten.

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: zo mei 12, 2013 11:06 pm 

Mijn gevoel is dat het op de Landsard meestal gemoedelijker gaat in vergelijking met Genk.
Ik was daar op een rustige koude zaterdag een snr max gaan testen om te kopen. Banden warmen, gewoon worden aan de afstelling van de rem etc. Word ik telkens door dezelfde Bergmans aangetikt, midden in de bocht. Dan heeft hij me bij het aanremmen van de rechtse na de chicane gewoon door en uit de bocht geduwd. Leuk is dat niet echt. [-X
Ik snap ook wel dat ze binnen een tiende telkens hun ronde willen rijden, maar in het weekend zijn er ook mensen die nog veel geld geven voor de overschot van de wedstrijdpiloten en die er dan ook plezier van willen hebben. :idea:

Op de Landsard laat ik mij kids met hun gx160 meestal gerust rijden, zelfs met schakels op de baan. Ik vind dat de rijders daar veel respect tonen. Op Genk zou ik dat niet doen, maar daar is dan ook altijd mini kwartier.

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: wo mei 15, 2013 6:08 pm 

DE Landsard is simpelweg de BESTE baan om lekker je rondje te rijden als recreant... Hier let iedereen op elkaar en het heeft geen zin om het riscio te wagen dat je iemand anders
of vaak ook jezelf van de baan te tikken met alle gevolgen van dien..

2 jr geleden heb ik de Traumaheli meegemaak met Jan, vorig jaar Rob die er af geketst wordt met 2 verbrijzelde enkels, 2 gebroken ribben.... dus mannen mijn advies.....

RIJD ALTIJD MET JE VERSTAND EN NOOIT MET JE EGO !!!

(als je sneller bent kan je er altijd wel langs, maar doe het een een risicoloze manier)

CRG Dark Rider, 2011 - Rotax Max DD-2, 2011

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: wo mei 15, 2013 7:09 pm 

Vergeet de baan in Stadskanaal ook niet
Is ook een mooie recreatiebaan

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: wo mei 15, 2013 8:46 pm 

heb op strijen ook nooit problemen met mensen die me van de baan af beuken.

#43 '12 birel kz2

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: za mei 18, 2013 5:35 am 

Willie geen probleem hoor, kan wat hebben,

Ben het met je eens dat zoiets op elke baan kan gebeuren, en het is goed, dat het gelijk besproken is op een andere wedstrijd gelijk aanpakken zulk gedrag en sancties op leggen. Maar dat het niks met Potendijk te maken heeft is volgens mij niet waar? Bij het incident s'avonds was er iemand van de kartbaan bij betrokken... iemand die daar in de kartwinkel staat... of hoort dit niet bijelkaar? dan is het mijn fout en heb ik verkeerd geoordeeld. Verder viel het mij op dat de belangen blijkbaar heel groot zijn bij een wedstrijd, en dat het in onze ogen geen hobby leek, bij de hobby wedstrijden ben ik nog niet geweest dat ga ik zeker nog eens doen.

Dan drinken we een biertje :LL

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: za mei 18, 2013 9:03 pm 

De shop en de baan staan los van elkaar en het incident met de betreffende jongen kan/wil ik niks over zeggen maar neem van mij aan dat niks met deze mensen te maken heeft.
Overigens is de mentaliteit tijdens deze Duitse wedstrijden de laatste jaren erg veranderd en niet echt meer hobbywedstrijden te noemen.

En dat biertje sla ik natuurlijk niet af

Offline Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 112 berichten ] 

Ga naar pagina Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8