Auteur |
Bericht |
sierradrivr
|
Geplaatst: ma nov 29, 2010 7:26 pm |
|
|
ik hoop ook nooit op de top ik denk dat ik daarvoor wat te laat begonnen ben maar ik had het op kleine wedstrijdjes , een natuurtallent zou ik niet zeggen maar slecht vind ik me zeker niet vooral op natte baan heb ik wel voordeel , dat vind ik ook het leukste , maar rijervaring heb ik al even maar niet in karts karts is nog maar 1 jaar jammer dat ik niet eerder het geld had
_________________ gas geven : direkt vooruit gaan sturen :direkt draaien remmen: direkt vertragen afstappen :een smile tot achter je oren DAT IS KARTEN !!!
ayrton senna god of karting !
|
|
Omhoog |
|
|
Philipper
|
Geplaatst: ma nov 29, 2010 7:45 pm |
|
Geregistreerd: zo jun 29, 2008 12:23 pm Berichten: 3158 Woonplaats: Hasselt
|
Achja, nooit te laat om te beginnen. In Belgie rijd er een piloot rond die pas op zijn 30e met autosport begon en nu mee rijdt in het FIA GT kampioenschap. Toch een geslaagde carriere Gewoon blijven oefenen en vooral veel rijden. Philippe
_________________ Zanardi - Rotax Max Sr. 2011
|
|
Omhoog |
|
|
sierradrivr
|
Geplaatst: ma nov 29, 2010 10:23 pm |
|
|
@ Philipper : als ik over een paar jaar wedstrijd kan rijden in eigen kart zal ik al erg tevreden zijn , ik ben op mijn 17 begonnen , das toch een pak later dan de gemiddelde karter hier he ? maar slecht ben ik toch niet voor de hoevaak ik al gereden heb tegenwoordig een uurtje per week wat toch duur word
_________________ gas geven : direkt vooruit gaan sturen :direkt draaien remmen: direkt vertragen afstappen :een smile tot achter je oren DAT IS KARTEN !!!
|
|
Omhoog |
|
|
BuijsProjectRacing
|
Geplaatst: di nov 30, 2010 7:04 am |
|
Geregistreerd: wo nov 04, 2009 10:51 pm Berichten: 2173 Woonplaats: Antwerpen
|
Ik ben ook op m'n 17de begonnen en nu pas 18. Maar de meeste en beste die-hards rijden al vanaf hun 8ste ofzo...
|
|
Omhoog |
|
|
Philipper
|
Geplaatst: di nov 30, 2010 7:40 am |
|
Geregistreerd: zo jun 29, 2008 12:23 pm Berichten: 3158 Woonplaats: Hasselt
|
Die rijden al van hun 8e competitie. Daarvoor hebben ze misschien nog 2 jaar getraind
_________________ Zanardi - Rotax Max Sr. 2011
|
|
Omhoog |
|
|
bamacrew
|
Geplaatst: di nov 30, 2010 9:08 am |
|
Geregistreerd: za mei 02, 2009 9:32 am Berichten: 2381 Woonplaats: Vught
|
Citaat: Maar de meeste en beste die-hards rijden al vanaf hun 8ste ofzo... was 5 toen ik voor het eerst in kart stapte. In belgie bij Spa.
_________________ Angst is een emotie die je kunt uitschakelen, snelheid is een belevenis die je moet beheersen. Karten is een sport waarvan je moet genieten Volkswagen Sjoemel Golf ... .
|
|
Omhoog |
|
|
sierradrivr
|
Geplaatst: di nov 30, 2010 7:09 pm |
|
|
ik ben nu 18 ik had eerder geen budget en om dan 1x te gaan om dan jaren op geld te wachten dat zag ik niet zitten
|
|
Omhoog |
|
|
David
|
Geplaatst: di nov 30, 2010 7:25 pm |
|
Geregistreerd: do jun 24, 2004 6:00 pm Berichten: 9713 Woonplaats: Puttershoek
|
Hmm het gaat inmiddels niet meer over ritaline, betekent dat dat je vraag inmiddels afdoende beantwoord is?
|
|
Omhoog |
|
|
sierradrivr
|
Geplaatst: di nov 30, 2010 10:16 pm |
|
|
ja excuses
|
|
Omhoog |
|
|
bamacrew
|
Geplaatst: di nov 30, 2010 11:53 pm |
|
Geregistreerd: za mei 02, 2009 9:32 am Berichten: 2381 Woonplaats: Vught
|
sorry david ook mijn fout
_________________ Angst is een emotie die je kunt uitschakelen, snelheid is een belevenis die je moet beheersen. Karten is een sport waarvan je moet genieten Volkswagen Sjoemel Golf ... .
|
|
Omhoog |
|
|