Auteur |
Bericht |
Tom
|
Geplaatst: di jun 22, 2010 5:34 pm |
|
Geregistreerd: vr apr 24, 2009 9:43 pm Berichten: 1271 Woonplaats: Herk-de-Stad, België
|
@ cargo Hoe doe je dat dan, tussen je armen kijken, lijk een mongool ff helemaal bukken ofzo? (en intussen ook nog ff aan stuur trekken, helemaal scheefgaan en iemand anders overhoop rijden?)
Either way, ik kijk nooit achterom, ook niet in bochten, ook niet voor schakels. Als ze echt sneller zijn, dan moeten ze me zo maar zien in te halen.
_________________ Tom's kartblog • OnlineOlie.beEr zijn meerdere wegen naar Rome. Er is wel slechts één de snelste... Je bent maar zo goed als je laatste kerb... Birel RY30 '11 && Rotax Max '11 && n° 42
|
|
Omhoog |
|
|
Pro-kart monster
|
Geplaatst: di jun 22, 2010 5:53 pm |
|
Geregistreerd: ma jun 05, 2006 6:44 pm Berichten: 3601 Woonplaats: Assendelft
|
Je was me voor Tom
_________________ MSkart - TM k8 ICC Energycorse - Prokart Honda CBR 600 RR
Bezochte circuits Amsterdam - Uitgeest - Venray - Driebergen - Berghem - Veldhoven - Emmen - Strijen - Vledderveen - Emsburen - Kerpen - Hahn - Genk - Spa -Teesside
|
|
Omhoog |
|
|
Philipper
|
Geplaatst: di jun 22, 2010 5:55 pm |
|
Geregistreerd: zo jun 29, 2008 12:23 pm Berichten: 3158 Woonplaats: Hasselt
|
Citaat: Hoe doe je dat dan Da's een goede vraag Tom Ik kijk soms langs mij in de bochten, richting het rechte stuk kijken dus. Dan zie je ook wie er aankomt. Kan je meteen vergelijken hoeveel je verliest in afstand per ronde
_________________ Zanardi - Rotax Max Sr. 2011
|
|
Omhoog |
|
|
Matthijs
|
Geplaatst: wo jun 23, 2010 6:56 am |
|
Geregistreerd: vr mei 09, 2008 12:04 pm Berichten: 411 Woonplaats: Amersfoort
|
Tijdens een wedstrijd kijk ik nooit achter me, om twee redenen:
1. Je geeft de rijder achter je een psychologisch voordeel, want je geeft aan dat je je laat afleiden door hem/haar 2. Je vergroot de kans op ongecontroleerde inhaalacties en ongelukken, want de rijder achter je weet dat je hem hebt gezien, dus dan kan hij 'm er ook nog wel even tussenprikken.
Sowieso is het altijd beter (lees sneller) om je aandacht naar voren te richten.
|
|
Omhoog |
|
|
jackblackbird
|
Geplaatst: wo jun 23, 2010 10:07 am |
|
|
jup klopt helemaal want als je achterom kijkt houw je nooit je stuur recht en zo raak je ook weer tijd kwijt
|
|
Omhoog |
|
|
vincenzo
|
Geplaatst: wo jun 23, 2010 8:56 pm |
|
Geregistreerd: di apr 08, 2008 5:21 pm Berichten: 869 Woonplaats: Almere-Buiten
|
als ik het oz zie lijkt mij de Leatt Brace lekkerder om te dragen