Ga naar pagina Vorige  1, 2

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 17 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: vr nov 13, 2009 11:55 am 

Ik schat die persoon rond de .......40 < 50 jaar was met kort krullend haar.

Er was half oktober op een zondag kart wedstrijden en behoorlijk druk.
Ik ben toen met mijn vrouw, dochter en ik zelf de kartshop ingelopen en hebben we een nieuwe Birel kartstoel van € 18 euro gekocht, omdat die van jeremy gescheurd was en ik met bijmaken met polyester duurder uit was.
Ik heb direct info gevraagd wat allemaal nodig was om in genk te mogen rijden.
Hij gaf me aan dat rijden voor de mini,s € 20 was en als advies dat ik het beste op maandag en donderdag kon rijden ivm jeremy de baan niet kon. Een jaar abonnement vanaf januari zou geloof ik rond de 350€ gaan kosten.
Hij rekende voor me uit dat met de Comer het beste was om met 11 <77 te rijden ivm de kart dan op het lange stuk aan zijn max van 4 seconden toeren kwam.
Er moest een Zeiltje onder de karts , eigen afval mee naar huis nemen en vanaf begin november het verplicht was met een brede gehomologeerde achterbumper en MD te rijden. ( zowel mijn vrouw als mijn dochter kunnen hierin getuigen) Ik vroeg toen aan hem hoe ik dit in vredesnaam met een compacte demper moest oplossen enof hij daar een oplossing voor had. Toen zei die dat dit daarop n.v.t. was.
Hij gaf me zelfs nog aan dat ik niet perse een kunststof bumper hoefde te nemen, maar dat een metalen beugel of stang ook voldoende was, (als de achterbanden maar beschermt werden)

De keren erop heb ik die persoon niet meer gezien, maar zat er een oude dame rond de 60 < 70 jaar in de kartshop.

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: za nov 14, 2009 10:23 pm 

Okay Brat,

Bedankt voor de info. Ik check niet elke dag dit forum dus is het wel spijtig dat ik het nu pas lees. Want ik was deze middag weer op Genk en had dit dan wel ns even kunnen melden aldaar.
Zal er alsnog ns achteraan gaan want dit zijn toch dingen die verwarring creëren. Zo was er tijdens de recreantenrace al de verplichting om met gehomologeerde achterbumpers te rijden. Allemaal plastic types als ik me niet vergis dus dan zou het dom zijn om de gewone recreant toe te laten een ijzeren niet gehomologeerd type te laten monteren. :-(

De mevrouw die achter de balie zat is de echtgenote van Paul Lemmens, die weet gewoonlijk ook hoe de zaken er voor staan als je wat wilt weten hoor.

Offline Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 17 berichten ] 

Ga naar pagina Vorige  1, 2