Volledig met je eens David. Ik moet toegeven dat ook ik de eerste keer dat ik ging karten een gewone werkoverall aanhad omdat het toch maar "ff testen" was. Maar toen ik die dag een keer voluit over de baan schuurde heb ik het me nadien nog een hele tijd beklaagd. Nu zie ik soms nog kerels het circuit op komen met een simpele broek en T-shirt en die rijden dan rond met een schakel alsof hun leven er van afhangt. Als die dan ns een klapper maken is het nog meestal hun schuld niet want die andere had maar moeten weten dat zij er nog even naast gingen komen aan het eind van het recht stuk.
Het hoeft trouwens niet altijd jou schuld te zijn waardoor je een klapper maakt. Er stappen genoeg ongeduldige "karttesters" op de baan die niet beseffen wat de ideale lijn rijden en houden is. Een ietwat goede kart haalt al snel + 80Km/u op de baan met een mindere piloot.
Eigenlijk is het net zoals met de motor rijden. Ik heb ook ooit met een t-shirt en badslippers de baan op geweest maar als je dan vrienden ziet die met dezelfde kleding een val gemaakt hebben besef je al snel dat je sommige dingen ofwel goed doet ofwel beter niet...