Auteur |
Bericht |
thomaskoster
|
Geplaatst: wo aug 10, 2011 10:31 pm |
|
Geregistreerd: zo aug 07, 2011 9:33 pm Berichten: 10 Woonplaats: Apeldoorn
|
Hallo allemaal,
Mijn naam is Thomas en woon in Apeldoorn. Ben altijd al gek geweest van auto- en motorsport. Volg elke race van de Formule 1 en ga redelijk vaak naar circuits. En heb al redelijk vaak in- en outdoor gekart.
En wilde eigenlijk altijd 'coureur' worden... Alleen waren er paar dingen die dat tegen hielden... Geld, vervoer en een moeder die doodsbang is dat er iets met me gebeurd.
2 jaar geleden heb ik mijn scooterrijbewijs gehaald en me eerste scooter gekocht. Deze liep vanaf het begin rond de 80 km/u. Hier was mijn moeder wederom heel blij mee! NOT.
Toen kwam er een moment dat ik dacht: "f*ck moeders, ik schrijf me in voor Red Bull Kartfight". Tot mijn verbazing kon ik toch aardig mee komen met de top. Eerst stond ik de heletijd 12de, 13de etc. Maar toen kwam mijn laatste heat, en ik moest kosten wat het kost onder de 10de plek komen. Resultaat: 5de
Paar dagen later kreeg ik een mail met de resultaten. Ik stond geen 5de meer maar 10de. Toch blij met mijn prestatie.
Toen probeerde ik het nogmaals om een kart te mogen halen. Ben nu 18, en ben, al zeg ik het zelf, niet de sloomste. En het geld is ook niet echt een probleem meer.
Tot mijn verbazing vond mijn moeder het goed. Alleen moet ik wel eerst mijn autorijbewijs gaan halen.
Dus zo doende ben ik van plan over een paar maanden mijn eerste kart te gaan halen. Dit word waarschijnlijk een: Rotax Max 125cc Senior.
Ik ben dan van plan om op Eefde het meeste te gaan trainen. (dichtstbijzijnd) En misschien als de toekomst het toelaat, wedstrijden te gaan rijden.
Gr. Thomas
Laatst bijgewerkt door thomaskoster op do aug 11, 2011 11:55 am, in totaal 1 keer bewerkt.
|
|
Omhoog |
|
|
bamacrew
|
Geplaatst: wo aug 10, 2011 11:17 pm |
|
Geregistreerd: za mei 02, 2009 9:32 am Berichten: 2381 Woonplaats: Vught
|
heeel levensverhaal:P
welkom hier!!
_________________ Angst is een emotie die je kunt uitschakelen, snelheid is een belevenis die je moet beheersen. Karten is een sport waarvan je moet genieten Volkswagen Sjoemel Golf ... .
|
|
Omhoog |
|
|
kartje
|
Geplaatst: do aug 11, 2011 6:13 am |
|
Geregistreerd: za okt 13, 2007 6:03 pm Berichten: 3566 Woonplaats: klaaswaal
|
Welkom en veel succes!!!
_________________ ===SOMS IS HET BETER GAS TERUG TE NEMEN=== MS KART '11-----VM ICC '11
|
|
Omhoog |
|
|
JorritRallye
|
Geplaatst: do aug 11, 2011 8:35 am |
|
|
Thomas, Kom zelf ook uit Apeldoorn, en zodra ik een passend stoeltje heb zal ik op Eefde gaan rijden. Dus snel een kart halen, en dan kunnen we met elkaar oprijden . Groet Jorrit
_________________ Crg Road-rebel met Rotax max senior http://img109.imageshack.us/img109/343/hbcf.jpghttp://www.dutchpowertrading.nl/ Alles voor de autosport. Ook assortiment voor de kartsport op gebied van kleding en veiligheid.
|
|
Omhoog |
|
|
thomaskoster
|
Geplaatst: do aug 11, 2011 9:30 am |
|
|
JorritRallye schreef: Thomas, Kom zelf ook uit Apeldoorn, en zodra ik een passend stoeltje heb zal ik op Eefde gaan rijden. Dus snel een kart halen, en dan kunnen we met elkaar oprijden . Groet Jorrit Wat voor kart heb jij? Misschien dat ik alvast een keer een kijkje kom nemen als je een keer gaat rijden? Gr. Thomas bamacrew schreef: heeel levensverhaal:P
welkom hier!! Haha ja ik dacht ik vertel gewoon maar is even hoe erop ben gekomen om te gaan karten
|
|
Omhoog |
|
|
Matthijs
|
Geplaatst: do aug 11, 2011 10:34 am |
|
Geregistreerd: vr mei 09, 2008 12:04 pm Berichten: 411 Woonplaats: Amersfoort
|
Citaat: en ben, al zeg ik het zelf, niet de sloomste Dat vinden we hier allemaal van onszelf! Maar veel succes, ik hoop dat je veel plezier aan het karten zult beleven.
|
|
Omhoog |
|
|
BuijsProjectRacing
|
Geplaatst: do aug 11, 2011 10:57 am |
|
Geregistreerd: wo nov 04, 2009 10:51 pm Berichten: 2173 Woonplaats: Antwerpen
|
Ik zeg dat niet hoor. Ben de grootste pannekoek die met een rotax rond dweilt.
|
|
Omhoog |
|
|
Matthijs
|
Geplaatst: do aug 11, 2011 11:07 am |
|
Geregistreerd: vr mei 09, 2008 12:04 pm Berichten: 411 Woonplaats: Amersfoort
|
Dat is dan weer valse bescheidenheid
|
|
Omhoog |
|
|
Clercqske
|
Geplaatst: do aug 11, 2011 11:52 am |
|
Geregistreerd: do aug 10, 2006 5:40 pm Berichten: 1130 Woonplaats: Torhout
|
Maar ik kan beamen dat hij echt een pannekoek is net als mij! Alvast welkom op dit forum en in het kartwereldje!
_________________ Webshop Vici Motorsports!Facebook Vici Motorsports Like! Verdeler van: FA Kart - OTK - Fuchs Silkolene - AIM Mychron - Freem - Alpinestar - Arai
|
|
Omhoog |
|
|
Emiel05
|
Geplaatst: do aug 11, 2011 1:58 pm |
|
|
Welkom ( hoewel ik zelf net kom kijken ) Niet de traagste, pannekoeken, allemaal prima, de sloomste ben ik
|
|
Omhoog |
|
|
Paulo27
|
Geplaatst: do aug 11, 2011 6:44 pm |
|
Geregistreerd: ma sep 06, 2004 8:35 pm Berichten: 7480 Woonplaats: Wateringen - Den Haag
|
Hoi Thomas,
Ook namens mij welkom op dit geweldige Kartforum !
_________________ Hell was Full..... That's why I came back !
CRG Dark Rider, 2011 - Rotax Max DD-2, 2011
|
|
Omhoog |
|
|
David
|
Geplaatst: do aug 11, 2011 7:52 pm |
|
Geregistreerd: do jun 24, 2004 6:00 pm Berichten: 9713 Woonplaats: Puttershoek
|
Welkom op het Kartforum! Citaat: Toen kwam er een moment dat ik dacht: "f*ck moeders Ehh ja jij moet echt heel veel gaan karten, of desnoods een andere hobby, zolang het maar voldoende afleiding biedt
|
|
Omhoog |
|
|
svv
|
Geplaatst: do aug 11, 2011 8:00 pm |
|
Geregistreerd: zo jul 03, 2011 8:44 pm Berichten: 1318 Woonplaats: Heemskerk
|
Ook van mij welkom op het forum (ben ook een nieuwtje) Citaat: Tot mijn verbazing vond mijn moeder het goed Na die scooter is dit veiliger waarschijnlijk.
_________________ Aerodynamics is for those who cannot manufacture good engines!
|
|
Omhoog |
|
|
thomaskoster
|
Geplaatst: do aug 11, 2011 9:25 pm |
|
|
svv schreef: Ook van mij welkom op het forum (ben ook een nieuwtje) Citaat: Tot mijn verbazing vond mijn moeder het goed Na die scooter is dit veiliger waarschijnlijk. Nouja, me moeder is wat meer gewend geraakt aan de snelheid. Me scooter heeft trouwens ook nog ongeveer 100 gelopen met 70cc. Dit vond mijn moeder helemaal niet erg. Dus zo snel kan je mening veranderen haha David schreef: Welkom op het Kartforum! Citaat: Toen kwam er een moment dat ik dacht: "f*ck moeders Ehh ja jij moet echt heel veel gaan karten, of desnoods een andere hobby, zolang het maar voldoende afleiding biedt Haha je weet wel wat ik mee bedoel, althans dat hoop ik!
|
|
Omhoog |
|
|
bronger
|
Geplaatst: do aug 11, 2011 9:41 pm |
|
Geregistreerd: ma mei 09, 2011 3:23 pm Berichten: 727 Woonplaats: Middelstum
|
ik kom ook net uit de brommerrij laat ik het zo zeggen, zeer leuke leerzame tijd, en zeker een goede basis voor een kart.
|
|