Auteur |
Bericht |
Sirocco
|
Geplaatst: wo jan 13, 2010 10:07 pm |
|
Geregistreerd: wo jan 13, 2010 9:46 pm Berichten: 5 Woonplaats: Wietmarschen (D)
|
Hallo karters, Ik ben Gijs (67) . Voor mijn twee kleinkinderen van 14 (meisje) en 11(jongen) heb ik twee Wildkarts Warrior van 2008 gekocht allebei identiek uitgerust met een B&S World Formula motor. Omdat bij het wedstrijdklaarmaken het oude race bloed weer begon te kriebelen heb ik voor mijzelf en mijn zoon ook nog een Kombikart WF chassis gekocht eveneens met een WF motor uitgerust. Voor de WF motoren is gekozen omdat ze toch iets meer "Racy"zijn dan een 390 en bovenal vanwege de uniformiteit.onderdelen etc. We wonen 20km over de grens in Duitsland en gaan eerst eens recreatief oefenen op Emsburen. Daarnaast worden we lid van een Duitse Kartclub waarvan we er nog een uit moeten kiezen. Elk beetje plaats heeft een club; Emsburen, Schuttorf, Emlichheim Lingen etc. Deze clubs organiseren vanaf begin Maart tot eind November elke zatermiddag wedstrijdtraining met clubkarts (Honda 160). Als dat goed gaat dan gaan we meedoen aan bijv. een wintercup. Wij hopen jullie daar te treffen en van jullie kennis op kartgebied gebruik te kunnen maken. tot Karts P.s indien nog iemand een redelijk geprijsde Wildkart Warrior of WF chassis heeft met of zonder WF motor mag mij berichten.
_________________ thuisbaan; Emsburen Box7 karts; wildkart Fighter2, Tech F-1 sr Wildkart Ghibli, Tech F-1 sr Corsa Tech F-1 jr Wildkart Warrior, Briggs 390 Ultimate
|
|
Omhoog |
|
|
Washandje
|
Geplaatst: wo jan 13, 2010 10:17 pm |
|
|
Welkom en veel plezier en succes!
|
|
Omhoog |
|
|
David
|
Geplaatst: wo jan 13, 2010 10:24 pm |
|
Geregistreerd: do jun 24, 2004 6:00 pm Berichten: 9713 Woonplaats: Puttershoek
|
|
Omhoog |
|
|
Fuchs-racing
|
Geplaatst: wo jan 13, 2010 10:29 pm |
|
Geregistreerd: za sep 19, 2009 6:00 pm Berichten: 848 Woonplaats: denderhoutem (belgië)
|
Welkom op het forum Gijs!
grtz kenneth
_________________ Gillard Daytona (FBS) - Rotax Max Snr - nr: 35Gillard T-rex - nr: 35
|
|
Omhoog |
|
|
Plukkie
|
Geplaatst: wo jan 13, 2010 10:36 pm |
|
Geregistreerd: do sep 25, 2008 12:25 am Berichten: 625 Woonplaats: Zoetermeer | Zuid Holland
|
hi Gijs, leuk te lezen! Altijd goed; op stap met de kleinkinderen, mét kart wel te verstaan!....
Welkom hier in ieder geval....
_________________ Uithof KWM kart Racing Team < = link UIthof KWM Kartschool < = link Indoor Game & Kartcentrum De UithofRK1 Dealer en Servicepoint EKS Dealer en Servicepoint NK & GK4 viertakt Servicepoint
|
|
Omhoog |
|
|
Bask
|
Geplaatst: wo jan 13, 2010 10:45 pm |
|
Geregistreerd: wo nov 23, 2005 2:59 pm Berichten: 709 Woonplaats: Bad Bentheim
|
Hoi Sirocco,
welkom op het forum. waar kom je ergens uit de buurt dan? ik ben zelf ook vaak op emsburen te vinden.. Groetjes uit Bad Bentheim
_________________ MS Kart 08 ft. TM K9bspecial
BoBaArt Kartracing
Ik vertrouw iedereen, het is alleen de duivel in hen die ik niet vertrouw...
|
|
Omhoog |
|
|
Dennis1995
|
Geplaatst: do jan 14, 2010 8:28 am |
|
Geregistreerd: do okt 01, 2009 7:41 am Berichten: 277 Woonplaats: Sittard
|
Welkom Gijs! maak der een leuk en gezellig kartjaar van met je kleinkinderen!
_________________ Swisscorse - Swissauto Jr.
|
|
Omhoog |
|
|
kartje
|
Geplaatst: do jan 14, 2010 8:44 am |
|
Geregistreerd: za okt 13, 2007 6:03 pm Berichten: 3566 Woonplaats: klaaswaal
|
Welkom Gijs.
_________________ ===SOMS IS HET BETER GAS TERUG TE NEMEN=== MS KART '11-----VM ICC '11
|
|
Omhoog |
|
|
Basjuh
|
Geplaatst: do jan 14, 2010 1:11 pm |
|
Geregistreerd: ma okt 16, 2006 12:48 pm Berichten: 6411 Woonplaats: Eys (Z-Limburg)
|
|
Omhoog |
|
|
Sirocco
|
Geplaatst: do jan 14, 2010 5:54 pm |
|
Geregistreerd: wo jan 13, 2010 9:46 pm Berichten: 5 Woonplaats: Wietmarschen (D)
|
fantastisch al die reacties. Ik hoop dat het langs de baan ook zo amicaal toegaat daar hebben we nog geen ervaring mee . Helaas is Emsburen komende 4taktwedstrijd weer uitgevallen anders waren we daar voor een eerste kennismaking geweest. mvrgr, Gijs
_________________ thuisbaan; Emsburen Box7 karts; wildkart Fighter2, Tech F-1 sr Wildkart Ghibli, Tech F-1 sr Corsa Tech F-1 jr Wildkart Warrior, Briggs 390 Ultimate
|
|
Omhoog |
|
|
the duke
|
Geplaatst: do jan 14, 2010 6:13 pm |
|
Geregistreerd: za mei 20, 2006 7:52 pm Berichten: 578 Woonplaats: THORN
|
Hallo Gijs,
Welkom op dit forum. Wij rijden wedstrijd in de VT250 en komend seizoen ook in de RK1 klasse. NK en GP4
grpet
Peter
|
|
Omhoog |
|
|
Paulo27
|
Geplaatst: do jan 14, 2010 10:45 pm |
|
Geregistreerd: ma sep 06, 2004 8:35 pm Berichten: 7480 Woonplaats: Wateringen - Den Haag
|
Hoi Gijs,
Ook namens mij welkom op ons gewelidige Kartforum.
Zeer leuke initiatief voor de kleinkinderen.. zullen ze zeker erg blij mee zijn.
Wij houden ook altijd Kartforum Meetings gedurende het jaar en al 2 jaar doen we ook Emsburen aan..... leuk om dan langs te komen.....
gr.
_________________ Hell was Full..... That's why I came back !
CRG Dark Rider, 2011 - Rotax Max DD-2, 2011
|
|
Omhoog |
|
|
Sirocco
|
Geplaatst: ma apr 19, 2010 10:24 pm |
|
|
Hallo karters, even een update. Ik heb mezelf maar een plezier gedaan en de kombikart verkocht en een Wildkart Fighter 2 met een Tech F-1 gekocht. We hebben op Emsburen een garagebox gehuurd (no7) en zijn druk aan het trainen om acceptabele VT250 tijden te halen, momenteel zitten we rond de 38 a 39 seconden dus er moet nog wat vanaf. De kids doen het best Lennart heeft zijn eerst zomercup wedstrijd gereden en werd 2e van twee jammer dat het aantal deelnemers niet al te groot was. We proberen aan de GP4 wedstrijd in mei te Emsburen mee te doen. Ik moet wel zeggen dat er veel tijd gaat zitten om juiste afstellingen te vinden momenteel lukt dat aardig de chassis hebben we redelijk in de greep. Met de Briggsen gaan we nu aan de slag hetgeen feitelijk neer komt op het vinden van de juiste carb.afstellingen. Gerard Roelink geeft daarbij goede adviezen. Momenteel hebben we nog een echt probleem we rijden met 17x71 toch lijkt het alsof de motor in bocht 4 (180) heel laag in zijn toeren zit terwijl op 3/4 van het rechte eind de toerenbegrenzer duidelijk hoorbaar ingrijpt. Wie het weet mag het melden andere tips zijn ook nog steeds welkom. We zijn nog steeds beginners. Groeten, Gijs
|
|
Omhoog |
|
|
Frankje
|
Geplaatst: di apr 20, 2010 4:05 am |
|
Geregistreerd: vr mei 30, 2008 9:58 am Berichten: 529 Woonplaats: Woerden
|
Welkom op dit gezellige forum!!