Auteur |
Bericht |
MasterDipshit
|
Geplaatst: wo okt 29, 2008 9:16 pm |
|
Geregistreerd: di okt 28, 2008 1:02 pm Berichten: 33 Woonplaats: Zoetermeer
|
Hallo Kartforummers,
Via deze weg wil ik mij ook graag even voorstellen. Ik ben Wouter, al jaren zeer geinteresseerd in allerlei vormen van motorsport en we hebben het idee gevat daar nu zelf eens wat(actief) mee te gaan doen en wel in de vorm van karten!
Het idee is met 3 man een kart te kopen om mee te gaan hobby-en. We willen er met name buiten mee gaan rijden, steeds een stukje beter worden en er natuurlijk onderling een beetje competitie op nahouden.
De reden dat ik lid ben geworden van dit forum is eigenlijk tweeledig, het lijkt me leuk het met andere mensen die aan het kart-virus lijden over de hobby te hebben en ten tweede hoop ik hier een en ander te leren mbt de kartsport.
Ik heb al wat avondjes zitten lezen en al een hoop opgestoken. Ik hoop dat jullie ons kunnen/willen helpen met vragen tegen de tijd dat we onze kart willen gaan aanschaffen!
Groet,
MD
|
|
Omhoog |
|
|
kartje
|
Geplaatst: wo okt 29, 2008 9:19 pm |
|
Geregistreerd: za okt 13, 2007 6:03 pm Berichten: 3566 Woonplaats: klaaswaal
|
Hoi MD
Welkom op het forum en natuurlijk helpen we jou daar is het forum voor. Ben er zelf ook heel wat wijzer door geworden.
_________________ ===SOMS IS HET BETER GAS TERUG TE NEMEN=== MS KART '11-----VM ICC '11
|
|
Omhoog |
|
|
David
|
Geplaatst: wo okt 29, 2008 9:27 pm |
|
Geregistreerd: do jun 24, 2004 6:00 pm Berichten: 9713 Woonplaats: Puttershoek
|
Hoi MD, welkom op het Kartforum.
|
|
Omhoog |
|
|
Paulo27
|
Geplaatst: wo okt 29, 2008 11:25 pm |
|
Geregistreerd: ma sep 06, 2004 8:35 pm Berichten: 7480 Woonplaats: Wateringen - Den Haag
|
Hoi Wouter...
Ook namens mij welkom op dit geweldige KART-forum.
Suc6
_________________ Hell was Full..... That's why I came back !
CRG Dark Rider, 2011 - Rotax Max DD-2, 2011
|
|
Omhoog |
|
|
jeffrey1991
|
Geplaatst: wo okt 29, 2008 11:57 pm |
|
Geregistreerd: za okt 21, 2006 8:13 pm Berichten: 1749 Woonplaats: Wijk bij Duurstede
|
Ook namens mij WELKOM !!!
|
|
Omhoog |
|
|
Philipper
|
Geplaatst: do okt 30, 2008 8:50 am |
|
Geregistreerd: zo jun 29, 2008 12:23 pm Berichten: 3158 Woonplaats: Hasselt
|
Welkom.
Heb je al een kart in gedachten ?
Grtzz
_________________ Zanardi - Rotax Max Sr. 2011
|
|
Omhoog |
|
|
MasterDipshit
|
Geplaatst: do okt 30, 2008 10:25 am |
|
Geregistreerd: di okt 28, 2008 1:02 pm Berichten: 33 Woonplaats: Zoetermeer
|
Hallo,
Dank voor het welkom!
@Phillipper: we hebben wel wat ideeen maar weten er eigenlijk gewoon nog te weinig van. Wil natuurlijk niet een 2500 euro uitgeven en er daarna achter komen dat we het verkeerde gekocht hebben.
Op dit moment denken we aan tweetakt, 125cc Rotaxmax. Chassis eigenlijk geen idee. Van wat ik gezien heb op MP springen er een paar uit, ik vind CRG, Birel en Energy erg interessant. Maar als je me vraagt wat de verschillen zijn....
Ik hoop in de komende tijd te weten te komen waar we goed aan doen, mede door jullie hulp!
Thx.
MD
|
|
Omhoog |
|
|
Philipper
|
Geplaatst: do okt 30, 2008 10:45 am |
|
Geregistreerd: zo jun 29, 2008 12:23 pm Berichten: 3158 Woonplaats: Hasselt
|
Rotax max is zeker een goede keuze hoor.
Chassis zijn er wel veel verschillen kwa wegligging, gewicht maar dit laatste maakt voor een recreant niet zo veel uit. CRG en Birel zijn mooie chassis (heb birel gereden en ik was er zeeeeeer tevreden over ) maar deze zijn niet goekoop soms vind je koopjes maar die zijn meestal gelijk weg.
Veeel succes met de keuze
GRtzz
_________________ Zanardi - Rotax Max Sr. 2011
|
|
Omhoog |
|
|
Basjuh
|
Geplaatst: do okt 30, 2008 11:45 am |
|
Geregistreerd: ma okt 16, 2006 12:48 pm Berichten: 6411 Woonplaats: Eys (Z-Limburg)
|
ook namens mij welkom hier
We zien je wel eens op het circuit
|
|
Omhoog |
|
|
Beire
|
Geplaatst: do okt 30, 2008 12:01 pm |
|
Geregistreerd: ma feb 06, 2006 5:26 pm Berichten: 1098 Woonplaats: Kartland
|
Welkom Wouter, groot gelijk dat je eerst degelijke info zoekt voor tot de aanschaf van materiaal over te gaan.
Het is trouwens een goede periode nu, het materiaal dat gewoonlijk rond deze periode vrij komt is al ns wat goedkoper dan in het voorjaar of volle zomer.
|
|
Omhoog |
|
|
Paulo27
|
Geplaatst: do okt 30, 2008 10:54 pm |
|
Geregistreerd: ma sep 06, 2004 8:35 pm Berichten: 7480 Woonplaats: Wateringen - Den Haag
|
MasterDipshit,
Zoals Philliper beschrijft.... Chassis heb je veel keus. De 3 merken die je opnoemt zijn erg goed , maar zeker niet de goedkoopste, daarnaast krijg je er ook wel wat voor en dus niet na de eerst aanrijding direct alles krom bv.
Rij zelf al jaren CRG en heb eigelijk nog nooit echte problemen gehad, erg goed en simpel af te stellen, zijn mooi (het oog wil ook wat) en i.c.m. met de Rotax Max is het zeker aan te raden. (rij ik nm zelf ook)
Alhoewel ik Birel ook een heel goed frame vind, alleen ben ik niet zo weg van Rood/wit.
Suc6
_________________ Hell was Full..... That's why I came back !
CRG Dark Rider, 2011 - Rotax Max DD-2, 2011
|
|
Omhoog |
|
|