Ga naar pagina 1, 2  Volgende

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 16 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: wie is ik?
BerichtGeplaatst: wo aug 07, 2013 6:04 pm 

Hallo beste kart liefhebbers.

Mijn naam is mino, en ik ben bezig met een project. Een kartproject. En omdat jullie veel van karten weten heb ik een vraag. Ik wil graag een 24 uurs race organiseren bij coronel in huizen, ik heb gebeld en gevraagd wat dat zou gaan kosten. Er is mij een bedrag per kart genoemd, waar ik nogal van schrok. Ik vind het erg leuk om te karten, maar om het elke week of maand te doen kost mij teveel ,maar voor liefhebbers die geen 4 kinderen hebben is het mss wat makelijker op te brengen. Mijn vraag is: zijn jullie evt bereid om €500 per pesoon te betalen om die 24 uurs race te rijden, een team bestaat uit 6 man of vrouw natuurlijk. Bij het bedrag zit eten en drinken inbegrepen. En voor de eerste drie die op het podium komen zijn er geweldige prijzen. Bv cirquit rijden of een verzorgde reis naar een F1 GP. Graag jullie mening.

Gr Mino

Offline Profiel  

Berichttitel: Re: wie is ik?
BerichtGeplaatst: wo aug 07, 2013 6:18 pm 

Ik persoonlijk zou het er niet voor uit willen geven.
500 euro spendeer ik liever aan mijn eigen kart hobby.

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: wo aug 07, 2013 6:40 pm 

Waarom met een huurkart 500 euro uitgeven terwijl iedereen een eigen profrssionele kart heeft. Daarnaast moet je beseffen dat indoor karten erg vermoeiend is en er geen lol meer aan is als dat 24 uur moet. Succes met je project. Ik zou er een 4 uurs race van maken en deze vraag aan vrienden vragen ofzo.

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: wo aug 07, 2013 7:02 pm 

Wij doen wel eens mee met 2 uursraces. Daarna heb ik dat ding wel bekeken hoor.
hoe je 24 uur in zo'n stinkhal vol wil houden weet ik niet, maar ik kan een apotheker leegkopen van te voren en paracetamol scoren.
500 euro is niet eens zo duur vind ik,
maar wel een bak geld wat ik er niet voor overheb.

BoBaArt Kartracing

Ik vertrouw iedereen, het is alleen de duivel in hen die ik niet vertrouw...

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: wo aug 07, 2013 7:29 pm 

Ok jullie zijn dan wel profs of semi profs die een eigen kart hebben, en ja 24 uur is lang, maar die van le mans duurt ook 24 uur, en die rijdt je dan ook niet alleen. Maar als jullie het er al niet voor over hebben, dan kan ik het bij amateurs wel helemaal vergeten. Maar wel hartelijk dank voor jullie mening.

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: wo aug 07, 2013 8:15 pm 

Tja maar de Le mans is iets anders he.

CRG ROAD REBEL 2008 - ROTAX MAX SR
CRG ROADREBEL 2012 - TM K9C

Afbeelding
Facebook.

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: wo aug 07, 2013 9:34 pm 

ik zou als je echt een goede endurance race wil doen max 5 uur doen.
want en het is heel vermoeiend binnen en de banen zijn ook klein waardoor er niet veel karts mee kunnen doen. bijvoorbeeld ik doe wel eens op berghem
mee aan 2 uurs races. dat is erg leuk met z'n 2 maar dat is en buiten op een baan van 1300 meter. en er is soms een start veld van 45 karts!
maar vokr vrienden zou binnen wel leuk zijn als de prijs wag minder was.

veel succes en als het doorgaat : Have fun !!

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: do aug 08, 2013 8:27 am 

Wat een aparte argumenten, vermoeiend? Thja seks is ook vermoeiend, leuk idee maar afgelopen weekend was er de 6 uurs race in Kerpen met Mach1 karts aangedreven door DD2. En volgens mij is dat goed gegaan.
Dus zal je meer concentreren op de wat snellere karts ( Max,DD2, VT250 enzovoorts) dan op de huurkarts.

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: do aug 08, 2013 9:56 am 

Bespaar je de moeite zou ik zeggen.

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: do aug 08, 2013 10:47 am 

Buiten wordt in ieder geval al wel interresanter dan binnen. Of de snellere karts soals hierboven vernoemd het 24 uur achtereen volhouden is deel twee. De huurkarts op Eefde zijn zeker niet onaardig, wellicht dat je daar een prijsopgave kunt doen.

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: do aug 08, 2013 12:08 pm 

Jullie zijn me te prof. Ik ken alleen maar huurkarts, het is eigenlijk ook niet de bedoeling dat er profs mee doen. Het is eigenlijk bedoeld voor mensen die karten op een huurkart al erg leuk vinden, mensen die hun eigen kart hebben lachen om een huurkart. Dus mss heb ik het wel aan de verkeerde doelgroep voorgelegd. Het lijkt mij overigens prima te doen, aangezien je met 6 man bent, dus kun je regelmatig een luchtje scheppen, dus die argumenten dat het te vermoeiend is valt me een beetje tegen, je houd van racen of je houdt er niet van, want ik ben na 2 uur racen er echt nog niet klaar mee, maar dan moet ik er wel bij zeggen, dat ik maximaal 2x in het jaar op een kart zit. En dat is niet vaak. Maar wel bedankt,

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: do aug 08, 2013 4:10 pm 

Het idee is leuk, maar niet haalbaar veel mensen hebben het geld er niet voor over je zou bijvoorbeeld wel bij jongens van ikk kunnen vragen. En in poeldijk heb je de poeldijk 500 die duurt 9/10 uur volgens mij is die begin september.

Dat indoor karten vermoeiend is slaat nergens op ik vind buiten karten een stuk zwaarder. Wel krijg ik pijn in me rug van indoor karten dus half uurtje is lang zat

Turquoise Golf III GTI 16v ´95
R.I.P. Golf III GTI Edition ´94

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: do aug 08, 2013 7:15 pm 

Citaat:
Jullie zijn me te prof. Ik ken alleen maar huurkarts, het is eigenlijk ook niet de bedoeling dat er profs mee doen.

Dus je wilt eigenlijk voor Jan Piet een huurkartrace organiseren die ook nog eens 24u duurt.
Om bv mee te doen aan een 24u's race van Le Mans (of dat nou de versie van de auto's of karts is maakt even niet uit), dien je over een goede (kart)conditie te beschikken.

Heb je zelf als eens 30min aan een stuk gehuurkart?
Het grote verschil tussen de karts waar wij mee rijden is dat deze meestal rond de 90 kg zitten zonder rijder.
Een huurkart met een frame van een tank weegt echter een stuk meer.

Als je dit echt wilt door zetten moet je eens contact opnemen met de organisatie van het NK Sprint en vragen naar Len.
Deze heeft ervaring op het gebied van lange afstand races.

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: do aug 08, 2013 9:20 pm 

Citaat:
mensen die hun eigen kart hebben lachen om een huurkart

Valt wel mee, heb ook paar keer aan twee uurs (huurkart)races meegedaan en me prima vermaakt. Sterker nog, ik doe dat liever met een huurkart dan met m'n eigen kart :D
24 uurs races zijn in het verleden volgens mij wel vaker gedaan.
Als antwoord op jouw vraag, ik zou er persoonlijk ook niet zo heel veel zin in hebben, 24 uur is me te lang en 500 euro per persoon teveel geld.

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: do aug 08, 2013 10:38 pm 

ik heb 2 keer met een grote groep vrienden aan een een 12 uurs race meegedaan (in defabrique) begon om 11 uur savonds meende ik en om 3 uur snachts lag 75% in de bus te pitten :( .
Maar wel geweldige ervaring de 1e keer, allemaal amateurs waarvan het verschil in rondetijd max 5 sec was, wedstrijd werd echt in het laatste kwartier uitgevochten.
2e en laatste keer deden er van de 100 man een stuk of 10 professionele karters mee , en toen was het na een paar uur niet leuk meer.
Goed idee maar outdoor karten is leuker. Maar 500 euro valt nog wel mee, ik was toen voor die 12 uur waarvan ik er iets van 6 gereden heb 100 gulden kwijt.

Offline Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 16 berichten ] 

Ga naar pagina 1, 2  Volgende