Auteur |
Bericht |
David
|
Geplaatst: do maart 24, 2005 8:03 pm |
|
Geregistreerd: do jun 24, 2004 6:00 pm Berichten: 9713 Woonplaats: Puttershoek
|
Tuurlijk komen ze in het fotohoekje
|
|
Omhoog |
|
|
Niels 100cc
|
Geplaatst: do maart 24, 2005 8:34 pm |
|
|
Puik werk Iceman
|
|
The Iceman
|
Geplaatst: do maart 24, 2005 8:35 pm |
|
Geregistreerd: za nov 20, 2004 3:53 pm Berichten: 696 Woonplaats: Burgum
|
thnx Niels
_________________ Licht is sneller als geluid daarom zien mensen er slim uit totdat je hen hoort spreken!!
|
|
Omhoog |
|
|
Energy 390
|
Geplaatst: vr maart 25, 2005 10:00 am |
|
Geregistreerd: ma nov 29, 2004 9:36 pm Berichten: 1497 Woonplaats: Ruurlo
|
Ziet er mooi uit! Jammer dat de foto's wat onduidelijk zijn
|
|
Omhoog |
|
|
The Iceman
|
Geplaatst: ma apr 18, 2005 4:41 pm |
|
|
allereerst was het een geweldige belevenis om voor het eerst op een buiten baan in Nederland te rijden..
daarnaast ging het volgens mij wel goed de Heidenau banden hadden een goede grip en de grip bleef enorm constant. wat betreft de race dat ging geloof ik niet echt zoals gepland want we zouden een echte race houden maar dat werd heel veel ronden oefenen en op het laatst een race van 10 ronden en als je het dan vergooit kun je nooit meer terug komen (had ik dus)
bij de opwarm ronden voor de race heb ik nog een paar plaatsjes kunnen pakken..maar toen moesten we op de startopstelling een tijdje stil staan en toen gingen we los..althans dat was de bedoeling want mijn motortje viel stil gelukkig nam dat niet zoveel tijd en kon ik nog bijblijven voor de eerste bocht had ik nog 1 te pakken en na de eerste bocht een stuk of drie daarna zat ik 2 rondjes achter een klein jongetje die veel langzamer was maar enorm verdedigend reed..die heb ik uiteindelijk nog ingehaald en toen begon ik in te lopen op de karts voor me. toen kwam er een jongetje achter mij die ook een RK1 had deze kon ik nog maar net voorblijven op de rechte stukken omdat hij zoveel lichter was en in de bochten liep ik weer uit..
verder waren JvD, zijn broertje,Skeurijzer en Energy 390 er nog
al met al was het een LEUKE dag
nou hier zijn wat foto's:
er zijn nog meer foto's door mij gemaakt maar dat was niet met een digitale camera dus die foto's zal ik nog even laten ontwikkelen en dan proberen in te scannen
_________________ Licht is sneller als geluid daarom zien mensen er slim uit totdat je hen hoort spreken!!
|
|
Omhoog |
|
|
David
|
Geplaatst: ma apr 18, 2005 5:23 pm |
|
Geregistreerd: do jun 24, 2004 6:00 pm Berichten: 9713 Woonplaats: Puttershoek
|
Iceman, leuk verslagje, en leuke fotoos
Mooi dat je een leuke dag gehad hebt, en welkom op de buitenbanen
|
|
Omhoog |
|
|
Energy 390
|
Geplaatst: ma apr 18, 2005 5:38 pm |
|
|
|
Omhoog |
|
|
The Iceman
|
Geplaatst: ma apr 18, 2005 5:56 pm |
|
|
David en Energy bedankt kan ik toch nog wat
@ Energy ik weet niet of ik foto's van je heb gemaakt maar ik zal wel even kijken als de foto's zijn ontwikkeld en dan even in scannen en posten
|
|
Omhoog |
|
|
Energy 390
|
Geplaatst: ma apr 18, 2005 6:03 pm |
|
|
Oke, leuk dat je zoveel foto's hebt. Gaan jullie binnenkort nog naar meer banen?
|
|
Omhoog |
|
|
The Iceman
|
Geplaatst: ma apr 18, 2005 6:04 pm |
|
|
6 mei gaan we misschien naar Uitgeest want er is daar dan weer een race met RK's en andere WF motors..die is dan wel beter georganisseerd als deze
|
|
Omhoog |
|
|
mats
|
Geplaatst: ma apr 18, 2005 8:48 pm |
|
Geregistreerd: vr jan 07, 2005 5:02 pm Berichten: 917 Woonplaats: Alkmaar
|
6 mei ? dan kom ik wel ff kijken,
Uitgeest is altijd leuk en gezellig, ook goed geregeld,
M`n 'thuisbaantje'
M'n kart staat daar in pitbox, en rij er vaak als ik vroeg uit ben ofzo, baan is namenlijk dichtbij voor mij,
Is ook een leuke baan, maar lijkt simpeler dan die is
_________________ [url=http://www.energycorse.com] Energy Corse[/url]
|
|
Omhoog |
|
|
Fart
|
Geplaatst: ma apr 18, 2005 9:30 pm |
|
Geregistreerd: zo okt 24, 2004 10:17 am Berichten: 2239 Woonplaats: Wijchen City
|
Super Iceman, klinkt veelbelovend. Inhalen kun je in ieder geval!!! Dat is al heel erg belangrijk. Echt netjes hoor voor de eerste keer op een buitenbaan.
|
|
Omhoog |
|
|
Unknown User
|
Geplaatst: di apr 19, 2005 3:27 pm |
|
|
Welkom in de outdoor wereld
|