Auteur |
Bericht |
niels klaseboer
|
Geplaatst: vr dec 02, 2011 10:03 pm |
|
Geregistreerd: za nov 26, 2011 8:28 pm Berichten: 26 Woonplaats: middelstum
|
@hendry ik neem hem ff mee naar het werk en geef hem ff aan onze wielen dokter:) Of is dat vals spelen....haha
@dj_ex hoe meer hoe beter toch.....
|
|
Omhoog |
|
![](images/spacer.gif) |
bronger
|
Geplaatst: vr dec 02, 2011 11:43 pm |
|
Geregistreerd: ma mei 09, 2011 3:23 pm Berichten: 727 Woonplaats: Middelstum
|
een beetje in m`n oudefotomap gekeken en een foto van m`n ex dino gevonden. voor uitlaat inbranden: ![Afbeelding](http://img31.imageshack.us/img31/8446/p18061117051.jpg) na het inbranden (met een te grote gasvlam): ![Afbeelding](http://img543.imageshack.us/img543/5862/p3107112004.jpg) let vooral niet op die extra dempert,
_________________ ![Afbeelding](http://www.tecnokart.com/10/images/10_logo_tecno_red.jpg)
|
|
Omhoog |
|
![](images/spacer.gif) |
hendry-birel
|
Geplaatst: za dec 03, 2011 5:48 pm |
|
Geregistreerd: wo nov 30, 2011 6:09 pm Berichten: 20 Woonplaats: Groningen
|
@ Bronger, dat je een te grote vlam hebt gebruikt is te zien!! Hele stoeltje weggebrand zo te zien, aangezien er op de 2e foto een vervanger op zit... ![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
_________________ ![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
|
|
Omhoog |
|
![](images/spacer.gif) |
hendry-birel
|
Geplaatst: za dec 03, 2011 5:59 pm |
|
|
Ennnnn..., mijn nieuwe aanwinst. De Alfano Astro LV Laptimer compleet met: Snelheids sensor G-kracht sensor Watertemp. sensor Lambda sensor ![Afbeelding](http://www.mijnalbum.nl/Foto-ETXL7ZTM-D.jpg)
|
|
Omhoog |
|
![](images/spacer.gif) |
bamacrew
|
Geplaatst: za dec 03, 2011 7:04 pm |
|
Geregistreerd: za mei 02, 2009 9:32 am Berichten: 2381 Woonplaats: Vught
|
en nu nog instellen hahahahah
_________________ Angst is een emotie die je kunt uitschakelen, snelheid is een belevenis die je moet beheersen. Karten is een sport waarvan je moet genieten Volkswagen Sjoemel Golf ... .
|
|
Omhoog |
|
![](images/spacer.gif) |
golfje21
|
Geplaatst: zo dec 04, 2011 12:33 am |
|
Geregistreerd: di jul 24, 2007 9:25 pm Berichten: 353 Woonplaats: bemmel
|
instellen steld niet veel voor is prima te doen bij de astro. de 'lambda sonde '' is geen lambdasonde maar een uitlaatgas tempratuur sensor. ik heb hem ook met de zelfde sensor en hij bevalt mij prima.
_________________ Maranello RS7 08, Vortex Super-Rok 08
|
|
Omhoog |
|
![](images/spacer.gif) |
hendry-birel
|
Geplaatst: zo dec 04, 2011 2:20 am |
|
|
@golfje21, ja klopt, bedoelde idd uitlaatgas temp sensor. Want meer doet ie niet. Maar heb jij niet dat je draad die op de sensor zit er wat anders uit komt te zien omdat die warm wordt? Mij is zelfs verteld dat het erg heet kan worden en doorgeeft aan je Alfano... Die dit soms niet altijd even prettig vind en zelfs kan overlijden... ![Shocked :shock:](./images/smilies/icon_eek.gif)
|
|
Omhoog |
|
![](images/spacer.gif) |
Lex
|
Geplaatst: zo dec 04, 2011 9:43 am |
|
Geregistreerd: di jul 03, 2007 8:37 pm Berichten: 1965 Woonplaats: Drunen
|
Is een gewone Astro, de LV heeft ook Astro LV op de laptimer staan, en heeft een rode rand om de display. Toch een goede keus, veel plezier ermee, p.s. Mijn Astro LV staat nog steeds te koop ![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
_________________ kartloos
|
|
Omhoog |
|
![](images/spacer.gif) |
bamacrew
|
Geplaatst: zo dec 04, 2011 1:02 pm |
|
|
hoeft niet ik heb ook een Astro V2 maar geen rode rand:).
_________________ Angst is een emotie die je kunt uitschakelen, snelheid is een belevenis die je moet beheersen. Karten is een sport waarvan je moet genieten Volkswagen Sjoemel Golf ... .
|
|
Omhoog |
|
![](images/spacer.gif) |
hendry-birel
|
Geplaatst: zo dec 04, 2011 1:03 pm |
|
|
@alex64, en wat is het verschil tussen de Astro en de Astro LV? Gewoon een nieuwer model? Ben ondanks dat er erg blij mee... En voor de prijs ook.
|
|
Omhoog |
|
![](images/spacer.gif) |
Lex
|
Geplaatst: zo dec 04, 2011 1:47 pm |
|
Geregistreerd: di jul 03, 2007 8:37 pm Berichten: 1965 Woonplaats: Drunen
|
Geen idee wat het verschil is, misschien alleen nieuwer / ouder, ik weet het niet. Ik weet wel dat er bij mij op de display apart nog astro lv bijstaat, vandaar. Maar hij zal het er niks minder om doen, veel plezier ermee ![thumpsup :LL](./images/smilies/icon_thumbup.gif)
_________________ kartloos
|
|
Omhoog |
|
![](images/spacer.gif) |
bamacrew
|
Geplaatst: zo dec 04, 2011 1:51 pm |
|
|
zal wel nieuwere Update software zijn ofzo. al zitten er wel overal de zelfde functies op:).
Als er een rood lampje blijft branden in het midden is je batterijleeg!!! dit is ook gewoon nergens terug te lezen helaas haha.
|
|
Omhoog |
|
![](images/spacer.gif) |
golfje21
|
Geplaatst: zo dec 04, 2011 2:27 pm |
|
Geregistreerd: di jul 24, 2007 9:25 pm Berichten: 353 Woonplaats: bemmel
|
nee heb ik geen last van dat me kabel verkleurd door de warmte. je alfano zelf zal hier geen last van krijgen die warmte zal niet door ongeveer 2 meter kabel en stekkerverbinding trekken richting je alfano zelf. dus daar hoef je niet bang voor te zijn.
_________________ Maranello RS7 08, Vortex Super-Rok 08
|
|
Omhoog |
|
![](images/spacer.gif) |
hendry-birel
|
Geplaatst: zo dec 04, 2011 3:14 pm |
|
|
@ Bamacrew, het zal ongetwijfeld zoiets zijn... En hij is nog in nieuwstaat, kan ik het heel lang mee doen! En voor een recreatie rijder niet gek, dacht ik zelf...
@ Golfje21, heb die draad bekeken en toch kun je in het begin enig verandering zien in de mantel... Maar ik hou het even in de gaten hoe of wat...
|
|
Omhoog |
|
![](images/spacer.gif) |
Henk46
|
Geplaatst: ma dec 05, 2011 7:01 pm |
|
Geregistreerd: ma jul 30, 2007 7:37 pm Berichten: 362 Woonplaats: Drogeham
|
binnenkort maar eens een forum meeting op pottendijk lijkt me ![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
_________________ Karts:
100cc ICA 125cc TM Cross
|
|
Omhoog |
|
![](images/spacer.gif) |