Auteur |
Bericht |
tcqf182
|
Geplaatst: za aug 01, 2009 6:33 pm |
|
Geregistreerd: wo jul 01, 2009 2:19 pm Berichten: 12 Woonplaats: voorburg
|
he mensen,nou geweest vandaag.aiii ging nie zo best kart bleef bij volgas verzuipen geprobeerd af te stellen.helaas nie gelukt.en wilde nie meer aan.balen....thx voor de uitnodiging kom zeker keer naar bergem maar wil eerst me kartje een beetje basis geven. kartje van vd spoel.dus weet nie of ie uit ridderkerk komt zou kunnen.. hoop dat ik niet iets over het hoofd zie,na ja morgen in mn tuintje kijken of ik h'm weer aan de praat krijg. kartse mensen hoop er weer snel bij te zijn. gtjes
|
|
Omhoog |
|
![](images/spacer.gif) |
Tom
|
Geplaatst: za aug 01, 2009 6:37 pm |
|
Geregistreerd: vr apr 24, 2009 9:43 pm Berichten: 1271 Woonplaats: Herk-de-Stad, België
|
carbu armer gezet?
als hij doorloopt tot een bepaald toerental (pakweg 11000) en dan niet meer de neiging heeft door te lopen, moet je de hoge toeren op de carbu wat armer zetten. heb dat probleem ook gehad met men Tillotson 24mm. Achteraf bleek dat die vijs altijd maar uitdraaide (waarschijnlijk door de trilling). Opgelost door een stukje tape over te plakken. (vergeet membranen van de carbu ook niet na te kijken gezien ie niet meer wou starten. had ik ook al eens voor. eerst niet meer doorlopen, daarna niet meer starten.)
Succes!
_________________ Tom's kartblog • OnlineOlie.beEr zijn meerdere wegen naar Rome. Er is wel slechts één de snelste... Je bent maar zo goed als je laatste kerb... Birel RY30 '11 && Rotax Max '11 && n° 42
|
|
Omhoog |
|
![](images/spacer.gif) |
tcqf182
|
Geplaatst: za aug 01, 2009 9:17 pm |
|
|
thx tom, ja stel schroefjes gecheckt,ook verschillende afstel geprobeerd.bougie gecheckt zag er goed uit maar je heb mischien wel een punt met het lostrillen van mn stel schoefjes. heb wel 24ibea l2 met jetsproeier.heb nu jet op 1/4 hoofd op1 en hoogtoeren op1 1/4 ong. vreemde mn kartje paar keer op pakeerplaats getest. 1ekeer bleef ie maar verzuipen en sloeg de heletijd vet.op een gegeven moment nie meer aan slaan,andere bougie geprobeerd begon ie bijna te lopen...accu leeg.2de keer met nieuwe bougie dik een half uur kunnen rijden eerst ook verzuipen maar met stellen van mn cabr kreeg ik hm echt goed afgestelt.snelle responds van gas en gewoon vol intrappen en gaan.zat toen op een max van 13500rpm. maar na een half uurtje opnieuw proberen ging ie niet meeraan.alles gecheckt carbt open,membraapies en spruitstuk bekeken maar alles ok. bleek uiteindelijk bougie te zijn. oer dom van me maar ouwe leek goed te vonken.daarna weer perfect lopen. ja en toen vandaag strijen.dus ja balen maar gaan gewoon weer door. thx he voor de info kan alle info gebruiken.ben helemaal nieuw.heb veel gesleuteld maar maar nie genoeg dus gewoon op naar de volgende keer. thx grtjes,
|
|
Omhoog |
|
![](images/spacer.gif) |
Tom
|
Geplaatst: zo aug 02, 2009 10:04 am |
|
Geregistreerd: vr apr 24, 2009 9:43 pm Berichten: 1271 Woonplaats: Herk-de-Stad, België
|
hier hetzelfde. van die - toch wel 'domme' - voorvallen, leer je veel naar de toekomst toe. brengt de ervaring met zichzelf wel mee.
_________________ Tom's kartblog • OnlineOlie.beEr zijn meerdere wegen naar Rome. Er is wel slechts één de snelste... Je bent maar zo goed als je laatste kerb... Birel RY30 '11 && Rotax Max '11 && n° 42
|
|
Omhoog |
|
![](images/spacer.gif) |
Philipper
|
Geplaatst: zo aug 02, 2009 10:21 am |
|
Geregistreerd: zo jun 29, 2008 12:23 pm Berichten: 3158 Woonplaats: Hasselt
|
Inderdaad door ervaring en proberen leer je het meest. Maar probeer wel de dingen te veranderen die je kan want anders kan je heel wat stukken krijgen... (vb experimenteren met tandwielen)
Grtz
_________________ Zanardi - Rotax Max Sr. 2011![Afbeelding](http://i139.photobucket.com/albums/q293/gogo188/Sig-3.jpg)
|
|
Omhoog |
|
![](images/spacer.gif) |
tcqf182
|
Geplaatst: wo aug 05, 2009 12:36 pm |
|
|
oplossing gevonden,bleek toch mn powerpack te zijn. thx race jullie snel weer.
|
|
Omhoog |
|
![](images/spacer.gif) |