Auteur |
Bericht |
David
|
Geplaatst: di jan 10, 2012 10:59 pm |
|
Geregistreerd: do jun 24, 2004 6:00 pm Berichten: 9713 Woonplaats: Puttershoek
|
Citaat: zelf is mijn zoon nog nooit buiten geweest.... Dan lijkt me meteen buiten gaan karten wel een erg grote stap, ik zou eerst eens rustig aan beginnen met wandelen ofzo. Beetje wennen aan het licht, enz. enz.
|
|
Omhoog |
|
|
svv
|
Geplaatst: di jan 10, 2012 11:00 pm |
|
Geregistreerd: zo jul 03, 2011 8:44 pm Berichten: 1318 Woonplaats: Heemskerk
|
Lees dit stukje maar even. viewtopic.php?f=4&t=4667&hilit=kartlicentieHij zal een kinderkart nodig hebben. Die van mij was al langer op die leeftijd en reed bij ons op de kartbaan al op de grote karts. Niet iedere buitenbaan zal even geschikt zijn voor kinderen denk ik. Wij hebben tot nu toe alleen in Lelystad buiten gereden. Dat is een klein baantje alleen voor 4takt karts. Hoe het op andere buitenbanen gaat weet ik(nog) niet. Maar er zijn genoeg mensen op het forum die je daar advies/info over kunnen geven.
_________________ Aerodynamics is for those who cannot manufacture good engines!
|
|
Omhoog |
|
|
svv
|
Geplaatst: di jan 10, 2012 11:02 pm |
|
|
_________________ Aerodynamics is for those who cannot manufacture good engines!
|
|
Omhoog |
|
|
FerryB
|
Geplaatst: di jan 10, 2012 11:24 pm |
|
|
hahahaha wij doen ook rustig aan, hij rijd eerst maar lekker binnen, lijnen/regels dat soort dingen hij vond het al heftig toen hij in de 200cc weg reed, maar ik zelf weet graag alles voordat het virus echt losbarst hier.
|
|
Omhoog |
|
|
Brianberto
|
Geplaatst: wo jan 11, 2012 11:40 am |
|
|
Hallo Ferry, Je kan volgens mij beter gelijk buiten beginnen als je toch naar buiten wilt! Zeker zoals de buitenbanen nu zijn......kijk een op www.alnone.nl , daar leren ze het!! Binnenrijden is volledig anders! Heb veel indoorrijdertjes gezien die de overstap maken, en dan weer veel moeten afleren (gas en rem tegelijk bijvoorbeeld)..
|
|
Omhoog |
|
|
Clercqske
|
Geplaatst: wo jan 11, 2012 12:24 pm |
|
Geregistreerd: do aug 10, 2006 5:40 pm Berichten: 1130 Woonplaats: Torhout
|
|
Omhoog |
|
|
FerryB
|
Geplaatst: wo jan 11, 2012 1:48 pm |
|
|
Citaat: Hallo Ferry, Je kan volgens mij beter gelijk buiten beginnen als je toch naar buiten wilt! Zeker zoals de buitenbanen nu zijn......kijk een op www.alnone.nl , daar leren ze het!! Binnenrijden is volledig anders! Heb veel indoorrijdertjes gezien die de overstap maken, en dan weer veel moeten afleren (gas en rem tegelijk bijvoorbeeld).. Ik wil niet dat hij gelijk buiten gaat rijden, maar een paar keer per jaar zou wel goed doen voor zijn ervaring zeg maar, Hij lest nu bij kwm en die rijden vast wel een keer buiten lijkt mij, en ze doen het leuk daar, ook is marco 1:30 en best klein voor zijn leeftijd, dus weinig kartbanen waar hij kan rijden.
|
|
Omhoog |
|
|
Brianberto
|
Geplaatst: wo jan 11, 2012 2:59 pm |
|
|
Ik denk dat je die enkele keer buiten dan beter kan overslaan...tenzij het droog is en 25 graden..anders zal dat niet goed zijn voor zijn vertrouwen.. Bij Alnone rijden ze vanaf 4 jaar en 80cm Dus hij past wel hoor.. Wedstrijden zijn vanaf 7 jaar; dus hij kan buiten echt wel rijden hoor! Ze verkopen daar ook gebruikte (kinder)karts voor elk budget Ik heb er geen aandelen, maar google eens op hans huijskamp en je zult zien dat hij de kinderkart goeroe is.. onze website overigens: www.brianracing.nl
|
|
Omhoog |
|
|
FerryB
|
Geplaatst: wo jan 11, 2012 3:39 pm |
|
|
met dit weer zeker , ik ga het even bekijken, zijn neef hebben we ook zo gek gekregen en dan is het wel leuk om daar eens te kijken. leuke site trouwens
|
|
Omhoog |
|
|
FerryB
|
Geplaatst: wo jan 11, 2012 5:29 pm |
|
|
Hier een foto in pak, elke maand iets erbij, nu nog kartschoenen
|
|
Omhoog |
|
|
svv
|
Geplaatst: do jan 12, 2012 12:27 pm |
|
|
Dat ziet er stoer uit hoor. Ik zou zeker een keer gaan kijken op alnone. De sfeer is er erg goed en een keer buiten rijden is een leuke ervaring.
|
|
Omhoog |
|
|
FerryB
|
Geplaatst: do jan 12, 2012 2:23 pm |
|
|
Ja leuk he, dit was zijn eerste keer in de 200cc, hij past net met een extra stoel/kussen Ik heb mijn zoon het laten zien....een dikke glimlach..heerlijk. moet hij dan een level 2 overall aan? als hij daar buiten gaat rijden....deze overall van omp is brand verdragend maar een level 1. Alone word dit jaar zeker bezocht door ons...lijkt me ook erg leuk.
|
|
Omhoog |
|
|
svv
|
Geplaatst: do jan 12, 2012 2:34 pm |
|
|
Citaat: moet hij dan een level 2 overall aan? als hij daar buiten gaat rijden....deze overall van omp is brand verdragend maar een level 1 Nee hoor die overall is prima ,ze hebben ze daar ook te leen als je een kart huurt trouwens.
|
|
Omhoog |
|
|
FerryB
|
Geplaatst: do jan 12, 2012 3:25 pm |
|
|
word eerst huren denk ik.......wil echt een kart opbouwen, en dit wil ik uitspreiden over het jaar, anders gaan we te snel
|
|
Omhoog |
|
|
svv
|
Geplaatst: vr jan 13, 2012 9:21 am |
|
|
Citaat: wil echt een kart opbouwen, en dit wil ik uitspreiden over het jaar, anders gaan we te snel Groot gelijk, lekker de tijd ervoor nemen en kijken wat je hebben wilt. Te snel eindigt vaak in een teleustelling
|
|
Omhoog |
|
|