Auteur |
Bericht |
EscapeX_125
|
Geplaatst: di dec 21, 2010 12:17 am |
|
Geregistreerd: do okt 07, 2010 12:45 pm Berichten: 359 Woonplaats: Almere
|
_________________ Topkart Viper - Iame K25 Firstkart - Iame K25
Laatst bijgewerkt door EscapeX_125 op za maart 05, 2011 7:14 pm, in totaal 1 keer bewerkt.
|
|
Omhoog |
|
|
EscapeX_125
|
Geplaatst: wo maart 02, 2011 10:07 pm |
|
|
Zo, nieuwe foto's eindelijk kunnen maken (zie vorige post). Nog een paar kleine reparaties en ik kan eindelijk de baan op. De werkzaamheden zijn: - De koelpomp snaartjes vervangen - De radiator vastmaken - Het monteren van nieuwe bandjes - Het uitlijnen van de wielstanden - Het ontluchten van de remmen plus nieuwe vloeistof (dot4 of dot5?)
Ik kan niet wachten om lekker op de baan te zijn. Hebben jullie nog tips, op- en/of aanmerkingen?
Ik heb alleen nog vraagtekens bij de zwarte luchtfilter, er staat wel CIK/FIA volgens mij op, maar is ie toegestaan op Berghem? Betreft de uitlaat heb ik twee dikke pijpen, twee dunne pijpen en een MD einddemper, dus dat komt wel goed.
|
|
Omhoog |
|
|
bamacrew
|
Geplaatst: wo maart 02, 2011 10:28 pm |
|
Geregistreerd: za mei 02, 2009 9:32 am Berichten: 2381 Woonplaats: Vught
|
die filter is goedgekeurd om op berghem te mogen rijden. Mooie kartjes, zie je vast en zeker wel keer op Eindhoven of Berghem!!. Remvloeistof heb ik destijds bij kartwinkel aangeschaft.. ( met originele dot4 olie) kregen wij rem problemen namaten je remmen warm werden( dus de vloeistof ook) had ik totaal geen rem meer. . Verder als tip voor de 1e keer op de baan.. Rijd gewoon je eigen lijn. eigen snelheid. willen ze ervoorbij doen ze dat wel. niet uit je ideale lijn gaan dan rijd je vaak in de weg. En gewoon geen angst kennen:) beetje vroeg gaan dan zijn er nog niet veel mensen op de baan. En zowieso heb je vragen kwa ideale lijnen of wa dan ook iedereen is superrrrrr behulpzaam langs de baan. Dat ervaar ik altijd.
_________________ Angst is een emotie die je kunt uitschakelen, snelheid is een belevenis die je moet beheersen. Karten is een sport waarvan je moet genieten Volkswagen Sjoemel Golf ... .
|
|
Omhoog |
|
|
EscapeX_125
|
Geplaatst: do maart 03, 2011 1:53 pm |
|
|
Thanks! Ik heb inderdaad vorige jaar gemerkt dat men erg behulpzaam waren op Berghem.
|
|
Omhoog |
|
|
bamacrew
|
Geplaatst: do maart 03, 2011 1:54 pm |
|
|
nja op Berghem nog niet eens zo. Vind eindhoven kwa sfeer het beste. Berghem rijden die kleine snotneuzen waarvan papa ze sponsort, en als je nie aan de kant gaat gaan ze duwen. Tot je hem vol de vangrail in duwt is t ineens janken
_________________ Angst is een emotie die je kunt uitschakelen, snelheid is een belevenis die je moet beheersen. Karten is een sport waarvan je moet genieten Volkswagen Sjoemel Golf ... .
|
|
Omhoog |
|
|
sierradrivr
|
Geplaatst: do maart 10, 2011 2:17 pm |
|
|
@bamacrew soms wou je dat je dat er een kraaienpoteninstallatie voor karts bestond :p
@ralf welkom trouwens
_________________ gas geven : direkt vooruit gaan sturen :direkt draaien remmen: direkt vertragen afstappen :een smile tot achter je oren DAT IS KARTEN !!!
ayrton senna god of karting !
|
|
Omhoog |
|
|
bamacrew
|
Geplaatst: do maart 10, 2011 2:28 pm |
|
|
@ sierra driver gas geven : direkt vooruit gaan sturen :direkt draaien remmen: direkt draaien afstappen :een smile tot achter je oren DAT IS KARTEN !!! Remmen direct draaien ik sta dan meestal stil hahahaha kont nie late
|
|
Omhoog |
|
|
Klainstain
|
Geplaatst: do maart 10, 2011 5:15 pm |
|
|
misschien bedoelt hij remmen in de bocht
_________________ Gillard Daytona (2010) - Iame X30 (2010)
|
|
Omhoog |
|
|