Ga naar pagina 1, 2  Volgende

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 28 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: Just 4 fun Racing
BerichtGeplaatst: zo jul 03, 2005 7:23 pm 

Hoi iedereen ,

Ik ben Kevin Van Dooren, of anders Just 4 Fun Racing
Ik ben 17 jaar en woon in Antwerpen (België). Ik rijd al een jaar of 6 met een kart, 4 jaar met een huurkart en 2 jaar met mijn eigen kart (MS kart met een loncin 4takt motor).
Het eerste jaar heb ik competitie gereden samen met mijn vader in dezelfde kart, en nu rijd ik, samen met een piloot die ook BK rijdt rotax-max, onder de begeleiding van Jef Koopmans onder de naam koopmans racing. Mijn eigen kart is dus een MS RA25, waar ik momenteel geen competitie mee rijd en het frame waar we de wilton cup mee meerijden is een bestkart frame :LL

Ik rijd al 2 jaar met mijn loncin in de wilton kartcup, en val af en rijd nu als ik de kans heb mee met de TKM 4-stroke in de euro TKM freedom challenge, eerste deelname was een eerste plaats dus zeker voor herhaling vatbaar :D ! Veel kans dat ik volgend jaar de overstap zal maken van loncin naar TKM, en dat dan om de 2 weken mee te rijden in competitieverband

Beiden klassen zijn endurance wedstrijden van 3 uur, met voorafgaand een uur chrono's, en met de TKM nog een klein half uur trainingen.

Heb ook al met allerlei karts gereden zoals: loncin 200cc, prokart, TKM, rotax-max

Ik ben ook al voor de derde keer geselecteerd voor de finale van de formula renault academy in Spa (Francorchamps)

info over wilton kartcup en freedom challenge: hier

ben dol op kartfoto's dus heb er ook een paar van mezelf:

ikzelf met men helmpie:
Afbeelding
ik met mijn eigen kartje op training in Marche en Famenne
Afbeelding
slechte foto van mij in de TKM
Afbeelding
een foto van mij met onze wedstrijdkart
Afbeelding

zo, dat was in het kort even iets over mezelf, ben waarschijnlijk nog wel het één en ander vergeten te vermelden, maar dat schiet mij dan later wel te binnen :lol: ,