Auteur |
Bericht |
gzwart91
|
Geplaatst: wo jun 08, 2011 12:20 pm |
|
|
Vorige week voor het eerst een kart ingestapt, en ben helemaal verliefd ![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif) Mijn naam is Gerrit Zwart Ben 19 jaartjes jong en woon al mijn hele leven in westzaan (zaanstreek) Ben sinds kort aan het kijken of het hele kart gebeuren voor mij wel te doen is, want ben maar liefst 2,3m lang, vrij kut om in een kleine kart te zitten.... Iig hoop ik veel te leren van iedereen, dus alvast thnxs voor alles! grttzz ![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
|
|
Omhoog |
|
![](images/spacer.gif) |
kartje
|
Geplaatst: wo jun 08, 2011 12:22 pm |
|
Geregistreerd: za okt 13, 2007 6:03 pm Berichten: 3566 Woonplaats: klaaswaal
|
_________________ ![Afbeelding](http://img543.imageshack.us/img543/38/tlte.jpg) ===SOMS IS HET BETER GAS TERUG TE NEMEN=== MS KART '11-----VM ICC '11
|
|
Omhoog |
|
![](images/spacer.gif) |
bamacrew
|
Geplaatst: wo jun 08, 2011 12:48 pm |
|
Geregistreerd: za mei 02, 2009 9:32 am Berichten: 2381 Woonplaats: Vught
|
2.3 meter pff vind mijn 1,90 m al lang zat. maar welkom hier:)
_________________ Angst is een emotie die je kunt uitschakelen, snelheid is een belevenis die je moet beheersen. Karten is een sport waarvan je moet genieten Volkswagen Sjoemel Golf ... .
|
|
Omhoog |
|
![](images/spacer.gif) |
Clercqske
|
Geplaatst: wo jun 08, 2011 12:57 pm |
|
Geregistreerd: do aug 10, 2006 5:40 pm Berichten: 1130 Woonplaats: Torhout
|
wtf?! Lees ik nu goed? 2m en de volle 30 cm erbij?! Naja, dwergen en reuzen ook welkom natuurlijk Al zal je sowieso wel een verlengsetje bij je kart moeten kopen ![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
_________________ Webshop Vici Motorsports!Facebook Vici Motorsports Like! Verdeler van: FA Kart - OTK - Fuchs Silkolene - AIM Mychron - Freem - Alpinestar - Arai
|
|
Omhoog |
|
![](images/spacer.gif) |
kartje
|
Geplaatst: wo jun 08, 2011 2:27 pm |
|
Geregistreerd: za okt 13, 2007 6:03 pm Berichten: 3566 Woonplaats: klaaswaal
|
_________________ ![Afbeelding](http://img543.imageshack.us/img543/38/tlte.jpg) ===SOMS IS HET BETER GAS TERUG TE NEMEN=== MS KART '11-----VM ICC '11
|
|
Omhoog |
|
![](images/spacer.gif) |
bamacrew
|
Geplaatst: wo jun 08, 2011 2:31 pm |
|
Geregistreerd: za mei 02, 2009 9:32 am Berichten: 2381 Woonplaats: Vught
|
mskart met vm icc daar word die wel 30 cm van;) als je het gas opentrekt. hmm woordgrapje ![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
_________________ Angst is een emotie die je kunt uitschakelen, snelheid is een belevenis die je moet beheersen. Karten is een sport waarvan je moet genieten Volkswagen Sjoemel Golf ... .
|
|
Omhoog |
|
![](images/spacer.gif) |
Spasta
|
Geplaatst: wo jun 08, 2011 2:41 pm |
|
Geregistreerd: do dec 02, 2010 1:01 pm Berichten: 404 Woonplaats: Lommel - Belgiƫ
|
Welkom op het forum. Ik dacht al: 2.3meter ![Surprised :o](./images/smilies/icon_surprised.gif) , dat zou wel heel erg uitzonderlijk zijn! Op het forum staan een aantal voorbeelden van mensen die hun kart verlengd hebben, misschien interessant om daar eens naar te kijken. Zeker wel haalbaar dat verlengen.
|
|
Omhoog |
|
![](images/spacer.gif) |
Clercqske
|
Geplaatst: wo jun 08, 2011 5:35 pm |
|
Geregistreerd: do aug 10, 2006 5:40 pm Berichten: 1130 Woonplaats: Torhout
|
oef, scheelt toch al wat he 27cm. Nu loopt die maar met zijn voorhoofd tegen de bovenkant van de deur aan ipv met zijn hele gezicht ![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
_________________ Webshop Vici Motorsports!Facebook Vici Motorsports Like! Verdeler van: FA Kart - OTK - Fuchs Silkolene - AIM Mychron - Freem - Alpinestar - Arai
|
|
Omhoog |
|
![](images/spacer.gif) |
Pro-kart monster
|
Geplaatst: wo jun 08, 2011 8:56 pm |
|
Geregistreerd: ma jun 05, 2006 6:44 pm Berichten: 3601 Woonplaats: Assendelft
|
Welkom van uit de Zaanstreek (Assendelft)
_________________ MSkart - TM k8 ICC Energycorse - Prokart Honda CBR 600 RR
Bezochte circuits Amsterdam - Uitgeest - Venray - Driebergen - Berghem - Veldhoven - Emmen - Strijen - Vledderveen - Emsburen - Kerpen - Hahn - Genk - Spa -Teesside
|
|
Omhoog |
|
![](images/spacer.gif) |