Auteur |
Bericht |
SeeQ
|
Geplaatst: zo jan 17, 2010 2:31 pm |
|
|
Hallo, Ik ben op zoek naar een gebruikte kart overall in maat M, bij voorkeur in het wit (bijv. Sparco Rookie). Mocht je zoiets hebben liggen en deze willen doorverkopen, neem dan contact met me op. Alvast dank! Greetz H. Tielemans
|
|
Omhoog |
|
|
sammy
|
Geplaatst: zo jan 17, 2010 4:17 pm |
|
Geregistreerd: za jan 19, 2008 9:58 am Berichten: 243 Woonplaats: Maasmechelen
|
Ook ik wilde een tread plaatsen ivm overalls;
Je kan ze via het internet bestellen maar de kans bestaat dat je te groot of te klein besteld. Welke kartzaken in de buurt van limburg verkopen overalls en welke merken? Nog een vraagje, ik heb in Genk een overal van Mir gepast, maat 54 zat perfect. Wil dit ook zeggen dat bv een sparco, maat 54 mij als gegoten zal zitten?
|
|
Omhoog |
|
|
Philipper
|
Geplaatst: zo jan 17, 2010 5:23 pm |
|
Geregistreerd: zo jun 29, 2008 12:23 pm Berichten: 3158 Woonplaats: Hasselt
|
Citaat: Wil dit ook zeggen dat bv een sparco, maat 54 mij als gegoten zal zitten? Dat denk ik niet, het zal grotendeels hetzelfde zijn, maar er zal een verschil zijn. Is net zoals een paar schoenen: van het ene paar heb je maat 43 en van het andere paar heb je maat 42... Citaat: Je kan ze via het internet bestellen maar de kans bestaat dat je te groot of te klein besteld. Bij snelbesteld.nl, mag je hem gewoon weer omwisselen als hij niet past, wel leveren ze geen Sparco overall's. Grtz
_________________ Zanardi - Rotax Max Sr. 2011
|
|
Omhoog |
|
|
sammy
|
Geplaatst: zo jan 17, 2010 5:32 pm |
|
Geregistreerd: za jan 19, 2008 9:58 am Berichten: 243 Woonplaats: Maasmechelen
|
Heeft iemand ervaring met het merk Arrox?
|
|
Omhoog |
|
|
rudi
|
Geplaatst: zo jan 17, 2010 6:12 pm |
|
Geregistreerd: vr jul 20, 2007 10:37 am Berichten: 636 Woonplaats: helmond
|
nicole rijd met arrox, alleen als ik nou een overall moest kopen voor haar zou ik denk ik voor een c-point gaan. hele goeie prijs kwaliteit verhouding en mooi(er) om te zien.arrox vind ik persoonlijk enigszins saai. voor mezelf heb ik pas een nieuwe alpinestars overall gekocht, maar dan heb ik het over een heel ander prijskaartje. sparco rookie heb ik als eerste overall gehad, maar is hele zachte buitenlaag en bij mij was die heel snel kapot.... gebruik ik nu alleen nog als reserve.
_________________ ____________________________________________________________________________
ook vroeger was niet alles zoals het vroeger was!!
|
|
Omhoog |
|
|
igot
|
Geplaatst: ma jan 18, 2010 10:34 am |
|
|
Bij iedere webshop mag je ruilen, dit zijn ze immers verplicht.
|
|
Omhoog |
|
|
Plukkie
|
Geplaatst: di jan 19, 2010 1:15 am |
|
Geregistreerd: do sep 25, 2008 12:25 am Berichten: 625 Woonplaats: Zoetermeer | Zuid Holland
|
Wij zijn ook Arroxx dealer. Prima kwaliteit en zeer zacht geprijst. Niet goed? Ruilen kan altijd....
_________________ Uithof KWM kart Racing Team < = link UIthof KWM Kartschool < = link Indoor Game & Kartcentrum De UithofRK1 Dealer en Servicepoint EKS Dealer en Servicepoint NK & GK4 viertakt Servicepoint
|
|
Omhoog |
|
|
Philipper
|
Geplaatst: di jan 19, 2010 4:49 pm |
|
Geregistreerd: zo jun 29, 2008 12:23 pm Berichten: 3158 Woonplaats: Hasselt
|
Ik rijd ook met Arroxx, ben er erg tevreden van. Het design is misschien wat saai, maar hij zit wel lekker. Grtz
_________________ Zanardi - Rotax Max Sr. 2011
|
|
Omhoog |
|
|
johns
|
Geplaatst: wo jan 20, 2010 5:41 pm |
|
|
Ik heb mijn Arroxx besteld via Kartspullen.nl. De eerste was te klein retour gestuurd andere ontvangen en klaar. Prima service en de schoenen en overall zitten goed. Ik heb gekozen voor de Cordura Level 2 (zwart / rood / Wit)
Groet John
|
|
Omhoog |
|
|
Pro-kart monster
|
Geplaatst: do jan 28, 2010 12:17 pm |
|
Geregistreerd: ma jun 05, 2006 6:44 pm Berichten: 3601 Woonplaats: Assendelft
|
Ik heb zelf nooit iets anders gehad dan Sparco En hoewel de prijs misschien wat hoog is wil ik eigenlijk niks anders mee
_________________ MSkart - TM k8 ICC Energycorse - Prokart Honda CBR 600 RR
Bezochte circuits Amsterdam - Uitgeest - Venray - Driebergen - Berghem - Veldhoven - Emmen - Strijen - Vledderveen - Emsburen - Kerpen - Hahn - Genk - Spa -Teesside
|
|
Omhoog |
|
|
Lex
|
Geplaatst: do jan 28, 2010 1:31 pm |
|
Geregistreerd: di jul 03, 2007 8:37 pm Berichten: 1965 Woonplaats: Drunen
|
Begonnen met OMP, super kwaliteit, niet echt goedkoop. Daarna 3x Sparco, ( 2x Imola, 1x Rookie) zeer teleurstellend, slijt als een dolle, manchetten lubberen erg snel uit. Nu Alpinestars, bevalt tot nu toe erg goed, en door elastisch rugstuk erg comfortabel.
_________________ kartloos
|
|
Omhoog |
|
|