Auteur |
Bericht |
xx colin xx
|
Geplaatst: ma mei 01, 2006 5:09 pm |
|
|
|
Omhoog |
|
 |
Kubus
|
Geplaatst: ma mei 01, 2006 5:13 pm |
|
Geregistreerd: wo apr 05, 2006 9:14 pm Berichten: 81 Woonplaats: Ouddorp
|
Das een Formule C, zeg maar een ICC blok maar dan met een roterende inlaat (zoals is te lezen). Icc heeft gewoon een reed valve.
Is een blok van wat jaren oud, vroeger werd er nog mee geraced, naast de ICC, maja vroeger had je ook Formula Super A en FA, en toen waren de FSA blokken ook nog met roterende inlaat.
Ik weet alleen wel 1 ding cker, zown ding GAAT!, het is heel erg piekerig, het is GEEN vermogen of in 1x alles, maar als het eenmaal gaat rij je zowat een ICC voorbij op recht stuk
Egt veel meer weet ik er ook niet van
|
|
Omhoog |
|
 |
David
|
Geplaatst: ma mei 01, 2006 5:16 pm |
|
Geregistreerd: do jun 24, 2004 6:00 pm Berichten: 9713 Woonplaats: Puttershoek
|
Dit is geen ICC, maar een oude Formule C geloof ik. Deze heeft een roterende inlaat zo te zien. Dit type blok is laatst nog besproken in een ander topic.
Beire schreef: Ten laatste kan je ook een ICC blok met de carbu aan de zijkant kiezen, die zijn echt bloedsnel maar zijn niet zo vergevingsgezind. Ze moeten constant in de hogere toeren gehouden worden, elke keer je een versnelling te laag zit valt ie dood. Die blokjes zijn trouwens enkel nog maar op de tweedehandsmarkt te vinden als ik me niet vergis.
|
|
Omhoog |
|
 |
David
|
Geplaatst: ma mei 01, 2006 5:19 pm |
|
Geregistreerd: do jun 24, 2004 6:00 pm Berichten: 9713 Woonplaats: Puttershoek
|
Hmm beetje 2x dezelfde info gepost. De prijs is in ieder geval interessant genoeg om eens te gaan kijken. Vaak worden voor dat geld nog schakelkarts uit de 70er jaren aangeboden.
Onderdelen zullen wellicht prijzig zijn voor zo'n ding.
|
|
Omhoog |
|
 |
xx colin xx
|
Geplaatst: ma mei 01, 2006 5:26 pm |
|
|
ja nee laat maar dan.hou ik mijn max er wel op.
en icc blok had ik wel gewild voor dat geld
_________________   [img]
|
|
Omhoog |
|
 |
JesseJan
|
Geplaatst: ma mei 01, 2006 6:18 pm |
|
Geregistreerd: ma apr 11, 2005 7:38 pm Berichten: 268 Woonplaats: Oud Turnhout
|
Zo'n blok loopt inderdaad hard. Maar net als wat David zegt onderdelen zullen wel prijzig zijn. Het is dat ik het geld niet heb anders zou ik um dol graag willen kopen.
_________________ ERPO Racing Karts
JJD - Racing
|
|
Omhoog |
|
 |
xx colin xx
|
Geplaatst: ma mei 01, 2006 6:41 pm |
|
|
maar jij rijdt toch wedstrijden?
dan heb je toch niks aan dat blok?
_________________   [img]
|
|
Omhoog |
|
 |
Beire
|
Geplaatst: ma mei 01, 2006 7:13 pm |
|
Geregistreerd: ma feb 06, 2006 5:26 pm Berichten: 1098 Woonplaats: Kartland
|
Yep, is een Pavesi met roterende valve, zoals al gepost in ander topic -> echt snelle motor maar je moet 'm wel in toeren houden.
Moest iemand hem toch kopen, ik heb nog wel zo'n blokje liggen. Zonder carbu mag die weg voor +- 150€ of elk aannemelijk bod.
|
|
Omhoog |
|
 |
JesseJan
|
Geplaatst: ma mei 01, 2006 7:24 pm |
|
Geregistreerd: ma apr 11, 2005 7:38 pm Berichten: 268 Woonplaats: Oud Turnhout
|
xx colin xx schreef: maar jij rijdt toch wedstrijden? dan heb je toch niks aan dat blok?
Nee inderdaad maar gewoon voor erbij zou het wel een leuke kart zijn om ook eens een wedstrijd van KSV Saterland mee te rijden. Wat ik vind het zonde om met mijn kart waar ik nk's mee rij bij zon wedstrijd te gebruiken
_________________ ERPO Racing Karts
JJD - Racing
|
|
Omhoog |
|
 |
xx colin xx
|
Geplaatst: ma mei 01, 2006 7:30 pm |
|
|