Sponsors zoeken vraagt toch de enige aandacht. Hoe ga je het aanpakken? hoe benader je een bedrijf? Ik heb veel lef en doorzettingsvermogen op dat gebied. Ik kan zeg ik zelf moeilijk zo,n brief schrijven. gelukkig heb ik een tante die dat echt goed kan en mooi kan verwoorden. mede daardoor heb ik toch weer ieder jaar een paar duizend euro als sponsoring.ook zlef moet ik flink in de buidel tasten om weer nieuw en goed spul ieder jaar te kunnen aanschaffen om zo weer aan wedstrijden mee te kunnen doen. Paulo en David weten hoe me kart eruit ziet er staan een hoop stickers van bedrijfen op mijn kart soms iets teveel haha maar door hun kan ik wel veel rijden...
om lang verhaal kort te maken wees creatief,wees slim,wees een beetje brutaal nee heb je ja kan je krijgen. wat kan je ze bieden als hun jou sponsoren... maak een mooi plan zet alles keurig op papier.. ga bij bedrijfen langs bij jou in de buurt..
Tip:als een bedrijf jou sponsord laat je gezicht af en toe zien dat helpt echt voor mischien het jaar erop
suuce ermee
|