Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 7 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: kart voor 8 jarige
BerichtGeplaatst: vr mei 26, 2006 8:59 am 

Hallo allemaal ik zoek een kart voor mijn 8 jarige dochter, omdat ik niet weet of ze wel doorzet zoek ik iets in de goedkopere prijsklasse. Weet iemand iets of iemand iets staan. Moet wel zo kompleet mogelijk zijn met bv meerdere bandensets op velg en zo. Ben namelijk niet goed in het omleggen van de banden lees maar mijn voorstel pol.

groeten
Peter

Offline Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr mei 26, 2006 9:32 am 

beste peter voor een 8 jarige zou ik een mini aanraden of een goedkope 4 takt kart.deze zijn niet echt duur in het onderhoud en als ze het niet leuk vind toch weer makkelijk te verkopen.probeer et eens op marktplaats daar heb je vaak goedkope aanbiedingen.of hier tussen het forum.er zit altijd wat iets leuks tussen.ps.graag ook even het budget erbij vermelden dan weten mensen welke richting je op denkt.succes met de speurtocht.vr gr paul

Offline Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr mei 26, 2006 10:17 am 

Welkom !!

Op marktplaats/speurders staan mini karts te koop , je kan het best een 60cc gazelle/parilla blok er op nemen (die staan er ook op) het voordeel van dit blok is elecktrich gestart (ivm een knop) en als je de motor wilt uitzetten gaat het precies t zelfde ! ook als je dochter bv een keer spint en de motor slaat af ... druk op de knop en hij start weer .... met een comer 60cc is het aan een touwtje trekken/of een paar keer en hij start (als t goed is) :? , dus zou ik voor een 60cc parilla/gazelle gaan deze kosten wel zo rond de €1500.- 2e hands maar dan heb je ook wat ..... \:D/

suc6 !! 8)

Afbeelding

Offline Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr mei 26, 2006 2:09 pm 

http://www.classiccars4all.com/minijunioren.htm

Offline Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do jun 01, 2006 9:38 pm 

kart is gevonden aan aangekocht

Offline Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do jun 01, 2006 9:52 pm 

en wat is het geworden?
en kom je 11-06 ook in venray rijden met je dochter
mini"s trainingsdag

Offline Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr jun 02, 2006 2:51 pm 

Ik heb eentje gekocht met ietswerk. Geen complete revisie of zo maar wat poets en nakijk werk.

Volgens mij is het katje van het Merk TKM. Type Gold racing kart. met een comer S60 blokje.

11-6 kan ik niet want dan heeft mijn zoon een indoorwedstrijd bij Heezemans. Anders was ik komen kijken.

Ik laat mijn dochter ook pas op een echte baan rijden na enkele oefeningen op een afgelegen terrein.

As maandag gaan we wel naar de lansard met de rotax max van mijn zoon, misschien neem ik zelf mijn BRM schakel mee. Heb alleen nog nooit buiten gereden met uitzondering van die enekeer dan bij ons in de straat. Dit ging toe ook bijna mis. kwam plots een lantaarn paal de weg oversteken

Offline Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 7 berichten ]