Auteur |
Bericht |
Beavisfcg
|
Geplaatst: di aug 09, 2011 9:48 pm |
|
Geregistreerd: ma aug 07, 2006 9:31 pm Berichten: 43 Woonplaats: Hoogezand
|
Hallo ieders,
Ik ben op zoek naar een ander chassis voor mij en mijn Rotax Max Sr. Ik heb door de jaren heen verschillende chassis gehad, maar jongstleden voor het eerst kennis gemaakt met een Energy chassis,'09, type junior(101 wielbasis). Hierop heb ik voor de zoon een Rotax Max Jr. opgebouwd en ik heb de pedalen naar voren gehaald, remmerij nagekeken. Het beviel me super om aan dit chassis te werken en hij rijdt er nu 2 weken op naar alle tevredenheid van ons beide.
Voor mezelf zou ik na deze ervaring ook wel een Energy willen, vanaf bouwjaar 2009, geschikt voor een Max. Rollend zou mooi zijn, mag evt ook zonder wielen.
Mocht iemand wat hebben staan, laat me het maar weten.
Mvg Ronald.
|
|
Omhoog |
|
|
Wilfred
|
Geplaatst: wo aug 10, 2011 7:44 am |
|
Geregistreerd: ma sep 25, 2006 1:08 pm Berichten: 3540 Woonplaats: Lopik
|
Neem eens contact op met Piet van Velzen van Speedsupport; hij is dealer van Energy en heeft meestal wel het een en ander staan. Ik heb ook een Energy gereden in het verleden en moet ook zeggen dat dat een prettig chassis was.
Veel succes met de zoektocht en veel plezier (alvast) gewenst.
_________________ CRG DARK RIDER DD2 EVO15 32 (2016, opgebouwd met veel nieuwe 2018 onderdelen) + ROTAX MAX DD2 EVO (dec. 2018) ----------------------------------------------------------
|
|
Omhoog |
|
|
Beavisfcg
|
Geplaatst: za aug 27, 2011 7:34 am |
|
Geregistreerd: ma aug 07, 2006 9:31 pm Berichten: 43 Woonplaats: Hoogezand
|
Hallo,
Hier mag een slotje op, ik ben voorzien van een Energy uit 2010. Van Velzen heeft wel met dit chassis te maken gehad, maar heb m via MP gekocht. M'n Max heb ik er op gebouwd en afgelopen woensdag de eerste meters ermee gemaakt. Moet her en der nog wel ff wat afstellen en aanpassen, maar ik zie het met vertrouwen tegemoet.
Mvg Ronald.
|
|
Omhoog |
|
|