Auteur |
Bericht |
David
|
Geplaatst: do jan 01, 2009 4:21 pm |
|
Geregistreerd: do jun 24, 2004 6:00 pm Berichten: 9713 Woonplaats: Puttershoek
|
Bij deze wens ik alle Kartforumleden een gelukkig nieuwjaar! Zoals jullie zien heeft iemand het nieuwjaarscadeautje inmiddels uitgepakt, en dit zat er dus in: een nieuw Kartforum! Mijn cadeautje aan alle kartforumleden en ik hoop dat iedereen er blij mee is, en er netjes mee om zal gaan. Waarom een nieuw Kartforum aangezien het oude nog prima was? De reden daarvoor is dat de software waar ik ooit het Kartforum mee gemaakt heb verouderd is, en niet meer ondersteund wordt. De nieuwe software is compleet anders, en ik moest alles weer opnieuw maken. Het nieuwe forum werkt het beste met alle browsers die niet van Microsoft zijn Internet Explorer heeft voor een HOOP problemen gezorgd tijdens het maken van het forum. Ik kan iedereen aanraden eens een andere browser te proberen. Er zijn op dit moment 2 stijlen beschikbaar, BF_Vista (normale stijl), en KF_Light_BF (optioneel). Je kan de stijl kiezen in je profiel, maar voorlopig ook nog even op de portal (al is dat eigenlijk alleen bedoeld om even te proberen). De KF_Light_BF stijl heb ik gemaakt voor mensen die liever een simpeler uiterlijk hebben, en bovendien werkt die stijl beter met Internet Explorer. Er is nog het een en ander dat nog niet helemaal werkt zoals het hoort, en er gaat in de toekomst ook nog het een en ander veranderen aan het forum. Daarnaast moeten Paulo en ik zelf ook nog een beetje wennen aan de nieuwe software, dus nog even geduld voordat alles optimaal werkt.
|
|
Omhoog |
|
|
h288racing
|
Geplaatst: do jan 01, 2009 4:36 pm |
|
Geregistreerd: zo jul 13, 2008 12:48 pm Berichten: 412 Woonplaats: Weert
|
Erg mooi dit nieuwe forum David, top werk. Verder wil ik iedereen nog even de beste wensen doen en wil iedereen zich even melden hier, dan weten we tenminste zeker dat iedereen veilig het nieuwe jaar in is gegaan
_________________ Groeten Mark
Lenzo Kart met een Seven ICC 2001 L2
|
|
Omhoog |
|
|
rudi
|
Geplaatst: do jan 01, 2009 4:41 pm |
|
Geregistreerd: vr jul 20, 2007 10:37 am Berichten: 636 Woonplaats: helmond
|
t zal wel ff wennen worden in t begin, maar ziet er goed uit. ps ik had idd goed geraden wat ons kadootje werd maar desondanks vriendelijk bedankt voor dit mooie geschenk en allemaal de beste wensen gr rudi
|
|
Omhoog |
|
|
Allkart
|
Geplaatst: do jan 01, 2009 4:44 pm |
|
Geregistreerd: zo aug 17, 2008 7:04 pm Berichten: 163 Woonplaats: Doorn
|
Hey,
gelukkig nieuwjaar iedereen ook ! Is even wennen ,maar het forum ziet er goed uit !!!
gr ,Ronald
|
|
Omhoog |
|
|
tinus kremer
|
Geplaatst: do jan 01, 2009 5:47 pm |
|
Geregistreerd: ma okt 16, 2006 9:39 am Berichten: 701 Woonplaats: lutten
|
gelukkig nieuwjaar
mooi forum is het geworden.
|
|
Omhoog |
|
|
marlon_ruchtie
|
Geplaatst: do jan 01, 2009 5:50 pm |
|
Geregistreerd: di aug 14, 2007 6:11 pm Berichten: 1317 Woonplaats: Ede
|
De beste wensen aan iedereen.
't "vernieuwde" forum ziet er netjes uit, mooi werk!
|
|
Omhoog |
|
|
jvd
|
Geplaatst: do jan 01, 2009 6:19 pm |
|
Geregistreerd: di sep 28, 2004 7:11 pm Berichten: 1610 Woonplaats: Zwolle
|
iedereen de beste wensen voor het jaar 2009 dat het maar een bijzonder goed kartjaar mag worden
|
|
Omhoog |
|
|
kartje
|
Geplaatst: do jan 01, 2009 6:35 pm |
|
Geregistreerd: za okt 13, 2007 6:03 pm Berichten: 3566 Woonplaats: klaaswaal
|
Gelukkig nieuwjaar iedereen en het nieuwe forum ziet er strak uit.
|
|
Omhoog |
|
|
Lex
|
Geplaatst: do jan 01, 2009 6:49 pm |
|
Geregistreerd: di jul 03, 2007 8:37 pm Berichten: 1965 Woonplaats: Drunen
|
Gefeliciteerd David, met de "geboorte" van het vernieuwde kartforum. Wel even wennen, die nieuwe indeling, maar het zal best wel goed komen.
|
|
Omhoog |
|
|
Paul
|
Geplaatst: do jan 01, 2009 7:02 pm |
|
Geregistreerd: ma mei 21, 2007 9:11 am Berichten: 985 Woonplaats: blerick
|
Ook namens mij een gelukkig nieuwjaar. Het ziet er inderdaad erg strak uit het nieuwe jasje van het forum , maar wel even wennen,
|
|
Omhoog |
|
|
bas
|
Geplaatst: do jan 01, 2009 7:11 pm |
|
Geregistreerd: do apr 12, 2007 8:05 pm Berichten: 1624 Woonplaats: cuijk
|
De beste wensen aan iedereen.
@david het ziet er goed uit!!! even wennen is het wel voor mij als pc gehandicapte!!!
|
|
Omhoog |
|
|
Hendrik1985
|
Geplaatst: do jan 01, 2009 7:13 pm |
|
Geregistreerd: vr aug 24, 2007 6:34 pm Berichten: 2473 Woonplaats: Eelde-Paterswolde ( DR )
|
allemaal de beste wensen!
het forum ziet er super uit! wel even wennen inderdaad en wat trager dan het vorige maar dat gaat vast en zeker goed komen!
_________________ GK4 | BEKC | ------------------------------------------------------------------------------------ [b][size=110]"Karting is the most pure form of motorsports"
|
|
Omhoog |
|
|
BarrySKM
|
Geplaatst: do jan 01, 2009 7:20 pm |
|
Geregistreerd: za okt 04, 2008 5:05 pm Berichten: 31 Woonplaats: Mijnsheerenland
|
Ook namens mij : iedereen de beste wensen!
@ David: Het forum ziet er fantastisch uit! zeker een verbetering!
|
|
Omhoog |
|
|
David
|
Geplaatst: do jan 01, 2009 7:20 pm |
|
Geregistreerd: do jun 24, 2004 6:00 pm Berichten: 9713 Woonplaats: Puttershoek
|
Het forum werkt in principe hetzelfde als het vorige, zeker wat het plaatsen van posts betreft. De navigatie langs de verschillende delen en functies van het forum is wat anders, ik heb daarvan zoveel mogelijk in de balk boven het forum geplaatst. Het meeste veranderd zijn de menu's om je profiel en voorkeuren in te wijzigen, dat zal zeker het meeste wennen zijn lijkt mij.
Dit forum is in principe iets sneller dan het vorige (zeker met de Light-stijl), echter heeft de server het al de hele dag wat zwaar en werkt niet zo snel als gebruikelijk. Waar dat aan ligt weet ik helaas niet, mocht het aanhouden zal ik daarover even overleg plegen met de hoster.
|
|
Omhoog |
|
|
Kevin94
|
Geplaatst: do jan 01, 2009 9:25 pm |
|
Geregistreerd: vr mei 16, 2008 6:23 am Berichten: 291 Woonplaats: Helmond
|
Gelukkig,snel,sportief en schadeloos 2 O O 9 allemaal!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
|
|
Omhoog |
|
|