Auteur |
Bericht |
Manders Racing
|
Geplaatst: di nov 28, 2006 5:52 pm |
|
Geregistreerd: wo sep 20, 2006 11:00 pm Berichten: 512 Woonplaats: Heb tijdelijk geen kart
|
jaja, ik heb de echte kartforum stickers ook!
bij deze de foto: (en nu afwachten hoeveel uurtjes hij heel blijft)
_________________ "If everything seems under control, you're just not going fast enough."
|
|
Omhoog |
|
|
Seb
|
Geplaatst: di nov 28, 2006 6:42 pm |
|
Geregistreerd: wo nov 08, 2006 8:29 pm Berichten: 954 Woonplaats: Coevorden
|
Komen er ook nog kartforumbadges die je op je pak kunt naaien??
_________________ http://www.sebracing.nl 2007: Kampioen KBO KCT 2008: NK RK1 Junior 2009: NK RK1 Senior 4e 2010: Rotax rec
|
|
Omhoog |
|
|
David
|
Geplaatst: di nov 28, 2006 6:43 pm |
|
Geregistreerd: do jun 24, 2004 6:00 pm Berichten: 9713 Woonplaats: Puttershoek
|
@Manders: mooie foto
@Seb: niet op de korte termijn.
|
|
Omhoog |
|
|
Manders Racing
|
Geplaatst: di nov 28, 2006 7:25 pm |
|
Geregistreerd: wo sep 20, 2006 11:00 pm Berichten: 512 Woonplaats: Heb tijdelijk geen kart
|
@david
was het geld wel waard voor de stickers!
misschien moeten we een 'kartforum-ere-code' opstellen.
Iedereen met de forumstickers is zodoende verplicht elkaar te helpen in de pits en gaat elkaar niet in de weg rijden/irriteren.
_________________ "If everything seems under control, you're just not going fast enough."
|
|
Omhoog |
|
|
Max
|
Geplaatst: di nov 28, 2006 7:29 pm |
|
|
Dat doen we toch zowieso niet
Kartforumleden zijn wel zo sportief, toch???
|
|
Manders Racing
|
Geplaatst: di nov 28, 2006 7:33 pm |
|
|
ja, klopt, maar zou wel fijn zijn, dat als je een paar karts met forumstickers ziet rijden en je motortje ploft of je moet iets afstellen dat je zondermeer ongevraagd hulp krijgt van die forumleden
|
|
Omhoog |
|
|
Rv
|
Geplaatst: di nov 28, 2006 7:38 pm |
|
Geregistreerd: za aug 13, 2005 11:30 am Berichten: 769 Woonplaats: Utrecht
|
Citaat: ja, klopt, maar zou wel fijn zijn, dat als je een paar karts met forumstickers ziet rijden en je motortje ploft of je moet iets afstellen dat je zondermeer ongevraagd hulp krijgt van die forumleden
het handige is idd dat je weet dat ze lid zijn en er dus kans is dat ze je kunnen helpen, maar om nou ongevraagd hulp te verwachten terwijl ze lekker aan het rijden zijn.
Omhoog |
|
|
David
|
Geplaatst: di nov 28, 2006 7:38 pm |
|
|
Mijn ervaring is dat dat tot nogtoe altijd wel het geval geweest is (nou ja, niet helemaal ongevraagd, niemand is helderziend). Bask rijdt nogsteeds rond met de opvulplaatjes van Joris in zijn rem, en ik zou met een traditie breken als ik opeens een bandenspanningsmeter bij me zou hebben
|
|
Omhoog |
|
|
Pro-kart monster
|
Geplaatst: di nov 28, 2006 7:39 pm |
|
Geregistreerd: ma jun 05, 2006 6:44 pm Berichten: 3601 Woonplaats: Assendelft
|
zou netjes zijn
ik heb net een paar nieuwe sticker's binnengekregen
mn oude waren flink afgerukt na een wedstrijd seizoen
dus samen met nieuw bodywork pro-karting assendelft sticker's en kartforumsticker's de wintercup in
als alles erop zit zal ik foto's posten
_________________ MSkart - TM k8 ICC Energycorse - Prokart Honda CBR 600 RR
Bezochte circuits Amsterdam - Uitgeest - Venray - Driebergen - Berghem - Veldhoven - Emmen - Strijen - Vledderveen - Emsburen - Kerpen - Hahn - Genk - Spa -Teesside
|
|
Omhoog |
|
|
Manders Racing
|
Geplaatst: di nov 28, 2006 7:42 pm |
|
|
mn pa heeft een tijd lang rallycross en autocross gedaan en nu doen we 4x4 trial, en bij al die klassen is het zo: die gasten willen bijna hun motor in jouw auto leggen, als we maar met zn allen kunnen rijden.
Sorry hoor, maar bij het karten zie ik dat niet. Daar is alles iets killer en kouder tegenover elkaar. Ik merk dat het forum wel een leuke groep is, dus misschien dat wij ook zo tegenover elkaar kunnen staan.
|
|
Omhoog |
|
|
David
|
Geplaatst: di nov 28, 2006 7:59 pm |
|
|
Gewoon naar een Kartforum meeting komen, dan kan je het testen
We zullen je niet doodknuffelen, maar over het algemeen helpt iedereen elkaar wel, tenminste zo heb ik het tot nogtoe ervaren.
|
|
Omhoog |
|
|
Manders Racing
|
Geplaatst: di nov 28, 2006 8:08 pm |
|
|
ik wil een knuffel......
anders kom ik niet!
de eerstvolgende in veldhoven of venray ben ik er, berghem wil ik ook wel, maar van die zeikerds moet ik een speciale inlaatdemper à minimaal 50euro
en nu weer ontopic!
|
|
Omhoog |
|
|
igot
|
Geplaatst: di nov 28, 2006 11:09 pm |
|
|
Toevallig herkende ik Paulo27 en David in Veldhoven toen ik wat artikelen moest afleveren. Dus direct even aangesproken.
Vervolgens kwam ik ze beide nog een keer tegen + Jeroen Eggink in Berghem en heb David even mijn remontluchter en wat remolie geleend..+ een klein cursusje remontluchten aan Jeroen haha. Maar dat mocht niet baten!
|
|
Omhoog |
|
|
Paulo27
|
Geplaatst: di nov 28, 2006 11:15 pm |
|
Geregistreerd: ma sep 06, 2004 8:35 pm Berichten: 7480 Woonplaats: Wateringen - Den Haag
|
Dat is nou het voordeel van zo'n Kartforumsticker....
Ja, ook ik help altijd als dat nodig is... heb vaak meer gesleuteld bij anderen dan zelf gereden.
What are friends for.....!
_________________ Hell was Full..... That's why I came back !
CRG Dark Rider, 2011 - Rotax Max DD-2, 2011
|
|
Omhoog |
|
|
Pro-kart monster
|
Geplaatst: wo nov 29, 2006 11:58 am |
|
Geregistreerd: ma jun 05, 2006 6:44 pm Berichten: 3601 Woonplaats: Assendelft
|
en zo hoort dat maar niet forum leden hlp ik ook als ze dat vragen
_________________ MSkart - TM k8 ICC Energycorse - Prokart Honda CBR 600 RR
Bezochte circuits Amsterdam - Uitgeest - Venray - Driebergen - Berghem - Veldhoven - Emmen - Strijen - Vledderveen - Emsburen - Kerpen - Hahn - Genk - Spa -Teesside
|
|
Omhoog |
|
|